63 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
CapLinked ofrece la solución empresarial líder en el sector de salas de datos virtuales (VDR) y control de documentos. Comienza en minutos con una prueba gratis de este producto de autoservicio. O llama para obtener ayuda de expertos con cuentas empresariales. Para los desarrolladores, hay una completa API con claves privadas disponibles. Comparte, realiza el seguimiento y audita de manera segura todos tus archivos y otras comunicaciones dentro y fuera de tu organización. Accede o comparte tu información desde cualquier lugar y cualquier dispositivo con confianza. Descubre más sobre CapLinked La solución empresarial de VDR y control de documentos de CapLinked te proporciona la mejor manera de compartir y realizar el seguimiento de toda tu información de manera segura. Descubre más sobre CapLinked
Digify ofrece salas de datos virtuales seguras que son fáciles de usar y tardan minutos en configurarse. Miles de empresas ahorran tiempo al usar Digify para compartir documentos confidenciales con socios, clientes e inversores. Esta solución reúne seguridad de los documentos, marca de agua automatizada y capacidades de seguimiento de archivos a un precio fijo y asequible. Ganador de premios internacionales, incluido el concurso líder de seguridad RSA Innovation Sandbox, Digify ha aparecido en más de 60 publicaciones de noticias en todo el mundo. Descubre más sobre Digify Salas de datos y destinatarios ilimitados para tus contratos. Simple, pero seguro y compatible. No se necesita capacitación. Comienza en minutos. Descubre más sobre Digify
El software PowerDMS es una de las mejores maneras que tienen las organizaciones en riesgo de gestionar, compartir y certificar su contenido más crucial. Hoy en día, más de 3000 clientes de los sectores público y privado confían en PowerDMS para ayudarlos a reducir el riesgo, simplificar los flujos de trabajo y salvar vidas. Accesible desde cualquier dispositivo móvil o de escritorio, PowerDMS ofrece al personal acceso a las políticas, la capacitación, los planos de sitios, las fotografías y los videos más actuales en cualquier lugar y en cualquier momento. El software PowerDMS es una de las mejores maneras que tienen las organizaciones en riesgo de gestionar, compartir y certificar su contenido más crucial.
Solución de control de documentos basada en la nube para hospitales: MediaLab satisface tus requisitos de seguridad y cumplimiento normativo, ahorra tiempo y energía y administra el ciclo de vida completo de los documentos, todo mediante documentación digital. Los empleados pueden acceder a los documentos correspondientes sin esfuerzo, lo que reduce el tiempo perdido buscando políticas y procedimientos. Las atestaciones de comprensión se recopilan y almacenan con una recuperación rápida durante las auditorías. Agiliza los procesos de creación, edición, aprobación y confirmación por parte de los empleados de los documentos.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto de marketing en el resultado final. Las grandes empresas utilizan Seismic para aumentar la productividad de las ventas a través de la distribución automática de información relevante y contenido personalizado para los representantes de cualquier interacción del comprador. Seismic es la principal solución global de habilitación de ventas y marketing.
Nintex Workflow automatiza y mejora tanto los procesos cotidianos como los elaborados. Diseñado para usuarios de negocios y profesionales de TI por igual, Nintex Workflow transforma tus procesos comerciales al reunir a la gente, los procesos y el contenido de forma rápida, fácil y transparente. La plataforma de Nintex Workflow te permite automatizar los procesos comerciales de forma rápida y sencilla.
El software de gestión de control de documentos de Intellect organiza todos los documentos en una base de datos centralizada y realiza un seguimiento de todas las versiones, modificaciones y aprobaciones de los documentos para satisfacer el cumplimiento normativo y las regulaciones. Quality Suite, de Intellect, es una solución de software que demostró mejorar las operaciones de documentos y la productividad general en un 90 %. Sus aplicaciones están diseñadas por expertos certificados en calidad y pueden adaptarse fácilmente sin programación, con una sencilla tecnología de tipo arrastrar y soltar, para adecuarse a tus necesidades empresariales concretas. La solución QMS de Intellect mejora la calidad de los productos y la eficiencia operativa, lo que resulta en mayores ingresos y clientes felices.
HotDocs es el líder del mercado mundial en software de automatización de documentos, con más de un millón de usuarios finales en 11 500 organizaciones en todo el mundo. La automatización de la producción de documentos proporciona un control riguroso del contenido de los documentos, al tiempo que permite a los usuarios reducir enormemente el tiempo necesario para crear documentación crítica para el negocio, desde días y horas hasta minutos y segundos. HotDocs es un software líder del sector que automatiza la producción de documentos para miles de organizaciones en todo el mundo.
El software de cumplimiento Qualtrax consiste en un sólido control de documentos, automatización de procesos y gestión de capacitación de empleados. Qualtrax proporciona la herramienta para gestionar auditorías internas y externas y simplificar la gestión de calidad de los sectores altamente regulados, en los que se requiere el cumplimiento de estándares como ISO 17025, 17020, 13485 y 9001, ASCLD/LAB, GFSI, FDA, ACLASS y FQS. Qualtrax simplifica enormemente la gestión de documentos, el seguimiento del flujo de trabajo y el control de procesos comerciales y de fabricación. El software de cumplimiento Qualtrax consiste en un sólido control de documentos, automatización de procesos y gestión de capacitación de empleados.
DocSend es una solución de gestión de documentos que ayuda a los equipos de ventas y marketing a ser más eficientes. Obtén información en tiempo real sobre cómo se involucran los clientes potenciales con el material de ventas para que puedas tener la conversación correcta, con la persona adecuada, en el momento adecuado. Controla el acceso o actualiza tus documentos, incluso después de haberlos enviado. Presenta en vivo, con calidad perfecta, desde cualquier dispositivo sin plugin. Todo esto se traduce en cerrar más tratos, más rápido. DocSend ayuda a los equipos de ventas y marketing a encontrar y compartir el contenido que impulsa los acuerdos.
Documentos inteligentes. Contratos inteligentes. Automatización de documentos. Gestión de documentos. Negociación de documentos y colaboración. Software para abogados diseñado para crear documentos receptivos que intuyen tu forma de pensar y se editan automáticamente. Automatización de documentos completamente libre de programación. Más de 95 000 usuarios en más de 36 países. El mayor cliente del mundo: PwC. Utilizado por firmas de abogados, departamentos internos de asuntos legales y adquisiciones, asesores generales, instituciones financieras (bancos, seguros, etc.), sector inmobiliario (corredores y desarrolladores), RR. HH. Automatización de redacción y gestión de tus documentos. Puedes unirte a más de 95 000 usuarios en más de 36 países, incluidos usuarios de Fortune 500 como PwC y principales firmas de abogados.
12d Synergy es un software de gestión de datos y colaboración en proyectos para arquitectura, ingeniería y construcción. Gestiona los miles de correos electrónicos, documentos, tareas y gigabytes de datos geoespaciales y de CAD relacionados con el entorno del proyecto. 12d Synergy agiliza el trabajo y la colaboración creando un entorno de datos común y una única fuente de información veraz. Más de 5000 arquitectos, ingenieros y constructores trabajan de manera más inteligente con 12d Synergy. Sistema de gestión de datos y colaboración en proyectos para arquitectura, ingeniería y construcción.
Content Central brinda a organizaciones como la tuya un acceso rápido y fácil a tu información. El sistema de gestión de documentos integral, basado en navegador, te brinda lo que más te importa: Acceso, velocidad, automatización de procesos y seguridad. Aquí hay algunos breves puntos destacados de la solución: asistencia incorporada las 24 horas; se integra con Microsoft Office y otras aplicaciones comerciales; precios sencillos y sin módulos. Escanear. Clasificar. Automatiza. Distribuir. Archivo. El software Ademero te ayudará a tomar el control de tus documentos.
Automatiza los procedimientos de control de documentos para cumplir con las regulaciones y los estándares utilizando el software asequible, integrado en Document Locator. Los documentos de calidad, los CAPA, los SOP, los informes de no conformidad, la capacitación, las instrucciones de trabajo, entre otros se gestionan con mayor eficiencia y precisión. Se captura una pista de auditoría completa. Flujo de trabajo, creación de informes, seguridad, entre otros están incluidos. Administra eficientemente los archivos de acuerdo con los estándares regulatorios como ISO, FDA, HIPAA, Sarbanes-Oxley (SOX) entro otros/as. El software de control de documentos cumple con las regulaciones y estándares que son fáciles de usar debido a la integración inteligente con Windows.
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
Increase your PWIN rate by 9.8% and save 66.7h per proposal with VisibleThread Docs. VisibleThread gives you back control of your content by helping you analyze and optimize thousands of documents quickly and accurately. If you are shredding multiple RFPs, scanning documents for compliance or reviewing proposals for clarity and consistency, then VisibleThread can help you. Customers include Boeing, General Dynamics, Northrop Grumman and 9 of the top 15 US Govt contractors. Document analysis solution designed to help businesses generate compliance matrices, manage bids, maintain document versions and more
AssurX Document Management Solution automates the organization, storage, and management of company documents across the enterprise and document lifespan. The software creates a central repository for all documents, revisions, and history with easy, secure access. It enables teams to collaboratively create, modify, and review drafts; and distribute approved documents in a controlled manner. AssurX Document Management software delivers full compliance for regulated industries. AssurX Document Management Solution automates the organization, storage, and management of company documents across the enterprise.
Software de control de documentos simplificado. Gestiona de forma centralizada los documentos en una solución basada en la nube que simplifica el cumplimiento y facilita las auditorías. Colabora con los usuarios en cualquier lugar y automatiza el control de revisiones. El QMS QT9 conecta ubicaciones, departamentos y personas. Moderniza el control de documentos y satisface el cumplimiento normativo con alertas por correo electrónico y aprobaciones de firma electrónica conformes a 21 CFR parte 11. Brinda acceso a la última versión de los documentos en cualquier momento y en cualquier lugar. Software de control de documentos simplificado. Solución basada en la nube con aprobaciones electrónicas. Programa una demostración y comienza una prueba gratis de 30 días.
Orcanos Document Management Software (DMS), como parte de la plataforma ALM y QMS de Orcanos, es una solución asequible en la nube que permite a la organización crear, archivar, rastrear, buscar, firmar electrónicamente y auditar con rapidez toda la documentación relacionada con planificación, diseño, desarrollo, fabricación, servicio y más. Orcanos Document Management es perfecto para sectores regulados, como el de los dispositivos médicos, porque hace que los procesos de gestión de calidad y auditorías sean sencillos y libres de riesgos. Sistema de software de control de documentos sencillo de usar, para importar, gestionar, controlar y firmar documentos.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/ No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
Levelset helps contractors and suppliers get payment under control, and sees a world where no one loses a nights sleep over payment. Over 500,000 contractors and suppliers connect on Levelsets cloud-based platform to make payment processes stress-free. Users easily exchange payment documents like lien waivers, pay applications, and preliminary notices, they see everyone on their job, and are empowered with the resources and knowledge they need to be confident in payment. Levelset is the leading cloud-based Payment Chain Management solution for construction.
El software Document Control, rentable y basado en la nube, sin costos de configuración, es ideal para pequeñas y medianas empresas. Cuenta con un repositorio central de documentos, herramientas integradas de flujo de trabajo que automatizan los procesos de revisión y aprobación de documentos, notificaciones automáticas por correo electrónico y análisis e informes integrados. Puede combinarse con otros módulos isoTracker para proporcionar un sistema QMS completo. El software Document Control, rentable y basado en la nube, sin costos de configuración, es ideal para pequeñas y medianas empresas.
HIPAA should be simple. That's why Compliancy Group is the only HIPAA software with expert Compliance Coaches holding your hand to simplify compliance. Built by auditors, Compliancy Group gives you confidence in your compliance plan to reduce risk, increase patient loyalty, and profitability of your organization. Why Compliancy Group? -HIPAA Audit Support, no client has ever failed an audit! -HIPAA Seal of Compliance -Dedicated Compliance Coaches -Total HIPAA Solution A total HIPAA solution built for Covered Entities and Business Associates to help simplify and automate your HIPAA compliance.
DOCUMENT MANAGEMENT WITH ISETIA IS TRULY AN ADVENTURE. IT¿S COMPLEX, FLEXIBLE, SECURE AND INNOVATIVE. IT COVERS ALL NECESSARY TOOLS TO MANAGE, COLLABORATE, EDIT AND CIRCULATE DOCUMENTS IN EXTRA ORDINARY VISUALIZED WAY. MOVE FROM COPY & PASTE, FOLDER & SUBFOLDER STANDARD REALITY TO MULTIDIMENSION, TRANSPARENT AND MULTIFUNCTIONAL WORLDefficiency, improve visibility. Cloud Base Powerful Document Management System (EDMS) in Common Data Environment.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats. C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages are supported. Technical documents and support and provided. PDF Edit is a speedy editor for your quality PDF documents. You can control security permissions, use attachments and annotations.
Governance, risk & compliance document control doesn't have to be painful. If you're still using spreadsheets, calendar reminders and email, there is a better way. Take control of your governance, risk and compliance documents with TrackMyRisks. Take control of governance, risk and compliance documents. Store and share documents securely. Automate renewals and reminders.
Modernización de la gestión de la calidad (QMS) y solución de control de documentos. Aplicación en la nube unificada y fácil de usar que ofrece mejor control, visibilidad y colaboración con los socios en el sector químico y de bienes de consumo. Aplicación en la nube unificada y fácil de usar diseñada para la gestión de la calidad (QMS) y el control de documentos.
Orangedox helps Sales, Marketing & Compliance teams track Drive & Dropbox documents. Get visibility into which leads are interested, what marketing material is working and which documents & files have been being viewed. Perfect for Sales Reps who need to send marketing material to their customers & need to know who's interested | Marketers who need to track viewership on email marketing & social media campaigns | Finance & Compliance Professionals who need to create a secure auditable data rooms Document Tracking for Google Drive and Dropbox
Create, collaborate, approve, change, and train users on documents by using Momentum QMS. Moreover, link multiple documents together, manage the life cycle of each document, control access, use electronic signatures, increase visibility and reduce bottlenecks with smart notifications. Integrate with Microsoft Word and Excel so that you never have to maintain headers and footers ever again. Document Control also seamlessly integrates with our Training module so that users stay engage No user license fees 20+ Out of the box modules Extremely Configurable
Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project. Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project.
At Assai we believe that technology should serve as a liberator, giving you the freedom to focus on what you are good at. Hence, we have created the quintessential Document Control & Management tool. Offering unparalleled functionality and ease-of-use, AssaiDCMS is the preferred tool for industry leaders such as BP and Arrow Energy All-around document control & management system for engineering and construction. Used by industry leaders around the world.
DocXellent is a leading provider of electronic document control software and quality software applications with over 30 years of experience. We design our products to be configurable allowing our customers to organize their electronic document control and quality management functions the way they operate. Provides electronic document control to maintain security and compliance with your organization's documents.
Take back control of your documents ! Seald offers an embedded protection for documents, ensuring confidentiality, tracking and control for each document, even when sharing and copying. Seald offers an embedded protection for documents, ensuring confidentiality, tracking and control for each document, even when sharing.
TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors. A shared inbox provides your project teams with automated document checklists that report what documents have been turned in and which ones are still missing. It will also send out email file requests to external organizations for those missing documents. Learn how you can put your project document collection on autopilot by visiting us at www.targetdocs.com. TargetDocs is a shared inbox for contractors that collects and tracks all key documents from subcontractors, suppliers and vendors.
CEBOS MQ1 suite of products is fully integrated and helps organizations reap huge advantages by automating business processes and automating the management of business processes. It doesn't stop there. MQ1 enables compliance with all the major compliance standards, such as: 21 CFR Part 11, ISO 9000, ISO 14000, ISO 22000, ISO 13485, AS9100, TS 16949, SQF, BSR, SOX and more. CEBOS has direct experience as it is registered to ISO 9001:2008 and uses MQ1 every day to run its business. Quality management tool that helps businesses streamline supplier performance through document control, reporting, auditing, and more.
Companies looking to manage their Quality Management or EHS Management system need to ensure that their processes are controlled. ETQ's Document Control Software application leverages flexible workflow to draft, review, approve and make controlled changes to their documented processes. ETQ's Document Control solution also integrates with Microsoft Office for easy document attachments, and can link to Employee Training so that any new or revised documentation is trained on in a timely manner. Create greater visibility and control over documented processes in your QMS and EHS using ETQ's flexible Document Control Software.
Proporciona acceso instantáneo a los registros de los estudiantes y documentos administrativos con cumplimiento, formularios electrónicos, imágenes, entre otros. Proporciona acceso instantáneo a los registros de los estudiantes y documentos administrativos con cumplimiento, formularios electrónicos, imágenes, entre otros.
Synergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and accelerate growth. Adept provides users everywhere with a unified view of engineering and enterprise content, regardless of where it's stored. With everyone on a common platform, silos are eliminated, document access is fast, workflow is automated, and your intellectual property is protected. Adept is the foundation of any digital transformation initiative. Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering & enterprise content to improve efficiency & accelerate growth.
SYNTAQ is an advanced no-code online form builder and data collection tool that allows users to merge data captured from any source and merge the data into custom Word document templates or PDF's. Using SYNTAQ's powerful API you can connect to 3rd party workflow apps like Zapier and MS Flow to create simple or complex workflows. Users can access all these amazing tools from their very own custom branded portal. No longer do you need to sign up to both a form tool or document merge solution. Build advanced forms and merge data captured from any source to a custom Word Document template or PDF.
Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses. Doc2 improves the document life cycle; from document creation through to eSigning and storage. The perfect solution for SME businesses.
Manage and control electronic and physical records on any device from anywhere. Set, monitor, and enforce records governance policies centrally and apply to all content. Automatic declaration of records and assignment of retention policies as well as intuitive disposition processing workflow enables a better user experience. Manage and control electronic and physical records on any device from anywhere.
An enterprise DMS that helps to control & distribute the SOP's , STP's, BMRs, Protocols and other regulated documents for pharmacies. An enterprise DMS that helps to control & distribute the SOP's , STP's, BMRs, Protocols and other regulated documents for pharmacies.
Most organizations have an average of 5 document security levels. This creates the potential for a single piece of information to have 5 separate file versions, making version-management a nightmare. It also creates a complex system that increases the risk of the wrong version being sent to the wrong person.We solve this by eliminating the need for multiple versions. WikiLocks enables users to set access for different roles and people to individual pieces of info within the document itself. Redact content in documents in real time and at rest or in motion. Mass encrypt and permission content in docs. Prevent social sharing
airSlate is the first and only holistic no-code business automation platform. It combines e-signing, contract negotiation, document generation, no-code robotic process automation and web forms into a single business automation platform. Configure and automate any business process and integrate it into multiple systems of record without writing a single line of code. airSlate is a no-code business automation platform offering a genuinely intuitive toolkit for businesses and citizen developers.
Youdoc is a solution dedicated to optimizing the management of your documents. It integrates with your management applications, and makes life easier for users and functional departments. 3 modules to meet your functional or sectoral needs: The acquisition module captures, scans and analyzes your documents. The management module centralises and improves traceability. The circulation and publication module automates the management processes of your content. Youdoc is a modular and agile solution dedicated to optimizing the management of your documents.
(0 reseñas)
Ver perfil
Widely used online project document management and collaboration solution Project document management and collaboration solution. SAAS based or self-hosted
(0 reseñas)
Ver perfil
A cost-effective solution to a document management. This program is designed to help companies comply with ISO9001 Section 4.5. A cost-effective solution to a document management. This program is designed to help companies comply with ISO9001 Section 4.5.
(0 reseñas)
Ver perfil
Con el auge de los sistemas de documentos formales en el sector de procesos y las comunidades de EPC, los proveedores se enfrentan a protocolos de envío de datos cada vez más complejos. DocBoss puede ayudar. Crea portadas, índices de transmisión y libros de registro. Libera a tu equipo de proyectos del trabajo administrativo innecesario y complejo. ¡Visita el sitio web e infórmate! Proyecto de control de documentos diseñado para proveedores de equipos de proceso que cumple con los requisitos de EPC, automatiza presentaciones, hojas frontales y libros de registro.
(0 reseñas)
Ver perfil
CERF is an award-winning Electronic Lab Notebook (ELN) and collaborative document management solution designed for the creation, capture and ultra-long-term storage of all your records and files. CERF includes advanced semantic metadata tools, PKI digital signatures and flexible export options. For over a decade, CERF has protected the priceless IP, research data and mission critical documents for some of the world's best known scientific labs, biomedical businesses and industrial facilities. Secure, 21CFR11 compliant, ELN, lab data and document management system suitable for GLP Labs and regulated business environments.
(0 reseñas)
Ver perfil
Provides sites with an intuitive and streamlined system to digitally manage all your regulatory documents. Provides sites with an intuitive and streamlined system to digitally manage all your regulatory documents.
DERMALOG Biometric Software helps you to prevent identity fraud and identify biometric documents such as IDs, ePassports, and others. DERMALOG Biometric Software helps you to prevent identity fraud and identify biometric documents such as IDs, ePassports, and others.
(0 reseñas)
Ver perfil
FileString empowers people and businesses to protect, distribute and track sensitive and confidential files with an easy-to-use file control service. When files are shared or distributed with FileString, only authorized recipients can view, forward, and print files. Activity by recipients including viewing and printing is tracked; distributed copies of files can be overwritten with updates, and access to distributed files can be revoked. FileString ensures that file owners retain ownership afte Solves the problem of loss of control over distributed content with an easy-to-use file control cloud service.
(0 reseñas)
Ver perfil
RSData Document is a powerful, easy using, cloud-based intelligent document system. Our goal: you shouldn't be worried about "software," "hardware" and other unclear terms from informational technology! We should! Move your paper document into electronic form, put in order all kind of paper and electronic docs, take versions of documents under control and keep them reliably with fast access to there. Create your templates, workflows, plans, and whatever you want and securely control content! The using of the RSData Document allows you to turn your routine hand workflows to automated processes.
(0 reseñas)
Ver perfil
WIZZCAD is the 1st BIM-Native SaaS solution for digital transformation of construction. It allows owners, contractors and project managers to cooperate efficiently through the whole lifecycle of construction project. Innovative and data-driven, WIZZCAD boost the quality-cost-time of construction management by delivering as-built Digital Twin. A unique collaborative platform for the digital transformation of all your construction projects, from design to maintenance.
Ver perfil
Consulting company for the choice and integration of document dematerialization solutions. Listening to you, we analyze your processes and your needs. Proactive, we are a force for proposals for improvement and development plans. We support you throughout the implementation of your solution until monitoring and maintenance of your software Expert in paperless supplier invoices. French company created in 2013, based in France in La Rochelle.
(0 reseñas)
Ver perfil
HIPAA Compliance in a single package Its no longer sufficient to be HIPAA Compliant. The law requires you to be prepared to prove it. HIPAA Security Suite is the most cost-effective service available to HIPAA Compliance. Our HIPAA program includes to following components: DOCUMENTATION, RISK ASSESSMENT, STAFF TRAINING, REMEDIATION, HIPAA EMERGENCY RESPONSE TEAM, HIPAA AUDIT RESPONSE TEAM, BACKUP AND DISASTER RECOVERY, IT SUPPORT SERVICES. Its no longer sufficient to be HIPAA Compliant. The law requires you to be prepared to prove it. HIPAA Security Suite is the most cost
(0 reseñas)
Ver perfil
NetLex simplifies and optimizes document preparation and management. We automate them to be created using an intelligent questionnaire. With our platform, increased productivity accompanied by greater quality and control, generating great savings in costs and time. In addition, we structure the workflow, from the elaboration part to the negotiation, signature and later its management, allowing the delegation of production to other areas without losing legal certainty. NetLex, by automating the preparation and management of documents, ensures the smooth flow of companies' work.
(0 reseñas)
Ver perfil
BR-Receipts simplifies receipt management. You can scan and store all your receipts in one central location and manage your expenses. BR-Receipts simplifies receipt management. Scan and store all your receipts in one central location and manage your expenses.
(0 reseñas)
Ver perfil
Zeendoc saves you time and money Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click. The web browser enables you to access your documents at any time, from any place, on any type of internet attached device in a secure way. Zeendoc also automates many administrative tasks : - CAPTURE, classify and Index - ARCHIVE - USE Search, Retrieve, Share - AUTOMATE Zeendoc automatically classifies and indexes your documents so you can find key information to your business in one click.
(0 reseñas)
Ver perfil
KPulse est un logiciel de gestion dvelopp en France depuis 2017. La solution, trs adapte aux petites et moyennes entreprises permet d'effectuer toute sa gestion commerciale (devis, facturation), de suivre ses prospects et ses clients, de suivre ses produits, de planifier des tches et d'organiser ses fichiers, le tout dans un seul outil accessible en ligne. KPulse propose donc un CRM, ERP, logiciel de facturation personnalisable et facile prendre en main. Solution de facturation en ligne, CRM, ERP et GED.
(0 reseñas)
Ver perfil
roXtra supports the control of the entire document lifecycle and fulfils all standard requirements (e.g. ISO 9001:2015, ISO 13485:2016 as well as in the GxP-regulated environment). roxtra offers a user-friendly and intuitive interface as well as individual document workflows with clear release and control processes. The software also automates the versioning and archiving of your QM documents. Thanks to the integrated full text search, you can see where your document is located at any time. roXtra is a quality management software for document control and process modelling that can be used by companies all sizes.
(0 reseñas)
Ver perfil
Doc.Desktop has a series of connectors that allow you to connect to all your applications in a few clicks, be it SharePoint, AIRS, Doc.ECM, Alfresco, Nuxeo, DropBox, Google Drive, Bonita, and many others such as, for example, all Business applications The solution also allows a standard export of fields in XML or CSV and transform your documents into PDF / A. Doc.Desktop also offers the possibility to communicate with any ODBC compatible database. Doc.Desktop accelerates business processes by allowing you to insert your documents into any application (ged, ecm, bpm, crm, erp, etc)
(0 reseñas)
Ver perfil
StratusDrive was designed for the AEC industry, delivering a robust solution for those working in a diverse ecosystem with many types of documents. With the StratusDrive service on your PC, design, coordination and progress documentation work directly with the cloud. It behaves just like a local drive, always ensuring access to the most current document. StratusDrive provides the necessary tools needed to easily share, view, edit, revision, collaborate, hyperlink and lock documents for day-to-d Connects your cloud data to your local computer, providing the most efficient document management system.