18 años ayudando a las empresas chilenas
a elegir el mejor software

Sobre GetResponse

Di basta a los tediosos flujos de trabajo. Puedes realizar una personalización mediante la automatización de marketing para así obtener más clientes potenciales, convertirlos en ventas y conectar directamente con tu público.

Descubre más sobre GetResponse

Puntos a favor:

It has a simple to use autoresponder and newsletter feature. It has 24/7 live support chat and you can get help anytime.

Contras:

Getresponse do have two problems i think they should look at. The loading time is slow.

Valoraciones de GetResponse

Evaluación media

Facilidad de uso
4,0
Atención al cliente
4,0
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,0

Probabilidad de recomendación

7,4/ 10

GetResponse tiene una valoración global de 4,2 estrellas sobre 5 según las 513 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (513)

Michael
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Música, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Solid, By Not My Favorite Lead Generation Software

3,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Dominique
Dominique
Head of Ecommerce en España
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Alternativas consideradas:

La peor solución que haya conocido en años

1,0 el año pasado

Comentarios: La peor solución que he podido probar en 16 años de carrera. 3 meses pagando y todo es un problema con esta gente (hasta el pago automático da problemas...). Te hablan de que tu lista no es de calidad cuando vienes de otra plataforma igual de profesional o más. Conclusión, de miles de e-mails a migrar, te suspenden la cuenta y negociando con ellos, logras quedarte con los compradores de los dos últimos años que han dado su autorización para recibir comunicaciones comerciales. Primera cepillada importantes de contactos pero bueno, asumes y sigues trabajando. Al mes, te vuelven a suspender por lo mismo y te dicen que hay que cepillarse la mitad de tu base de datos DE COMPRADORES porque los resultados de los últimos 3 meses demuestran que no gran parte de tus contactos no son de calidad. Si en 3 meses te han suspendido 2 veces por más de 2 semanas, dime tú a quien hemos podido enviar comunicaciones comerciales como para sacar este tipo de conclusión. Veníamos de trabajar durante 4 años con una de las soluciones lideres del mercado. Getresponse no era más barato pero sobre el papel ofrecían mejor integración que lo que teníamos. No hemos podido ni comprobarlo pero nos han hecho perder 3 meses y mucho tiempo.

Puntos a favor:

Sobre el papel, sus funcionalidades están bien. Si te dejan trabajar y utilizarlas...

Contras:

- Sistema de pago automático ineficiente. - Atención al cliente incompetente y poco honesta.

Respuesta de GetResponse

hace 12 meses

Hi Dominique, Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your experience with us. We want to extend our sincere apologies for the challenges you've encountered. Please feel free to reach out to me directly at [email protected], and I will prioritize your case to ensure a swift and thorough investigation. Best, Mariana

Gabriel
Gabriel
Cofundador en España
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Muy mal proveedor

1,0 el año pasado

Puntos a favor:

Nada, desde el principio la aplicación es poco intuitiva, es cara en comparación con el precio de otros competidores y da demasiados problemas para importar contactos. No la recomiendo

Contras:

Pésima gestión, nos cobraron una mensualidad aún sin habernos dejado utilizar el email, retrasando todo nuestro proyecto. Les pedí que nos devuelvan el dinero ya que no hemos mandado ningún email y dicen que según sus términos no devuelven nunca el dinero. No merece la pena, funciona muy mal, no los recomiendo en absoluto, existen mucho mejores opciones como Mailchimp o Sender.

Respuesta de GetResponse

hace 12 meses

Hi Gabriel, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We want to sincerely apologize for the negative experience you've had with our platform. We understand the importance of a user-friendly and reliable service, and it is disheartening to hear that you encountered issues with the application's intuitiveness, pricing, and contact import process. We would like to investigate the problems you faced with importing contacts and the delays in using the email service. If interested, please feel free to reach out to [email protected] so we can try to make things right. Best, Mariana

Hector
Asistente Administrativo en Argentina
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Getresponse te ayuda a impulsar tu negocio

4,0 hace 2 años

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido positiva a nivel general. La automatización avanzada y la segmentación han mejorado la efectividad de nuestras campañas de correo electrónico; Sin embargo, el proceso de aprendizaje inicial y las limitaciones en planes de precios más bajos pueden ser mejorados

Puntos a favor:

Permite crear flujos de trabajo automatizados, la segmentación de contactos en base a criterios específicos es genial, Se integra con numerosas aplicaciones, permite editar con solo arrastar y soltar, permite crear formularios de suscripción y páginas de destinos atractivas para la captura de nuevos leads

Contras:

El proceso de aprendizaje inicial puede llevar tiempo, existen ciertas limitaciones en planes de precios más bajos, El servicio al cliente deberia mejorar

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you were satisfied with our service. Your feedback motivates us to continue delivering high-quality experiences for all our customers! Thanks, Abbie

Álvaro
Álvaro
Freelance en España
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

A pesar de su coste, es una herramienta todo en uno realmente buena y práctica

5,0 hace 2 años

Comentarios: Me ha parecido una herramienta muy útil para las empresas que buscan mejorar su marketing por correo electrónico y automatizar sus procesos y tareas. La plataforma es fácil de usar, y ofrece una amplia gama de herramientas de automatización de marketing. Buen trabajo el realizado con ella.

Puntos a favor:

Su interfaz es realmente fácil de usar, e incorpora una amplia gama de plantillas de correo electrónico, lo cual es de agradecer sin duda.

Contras:

Su precio puede ser algo costoso y no todas las empresas pueden asumirlo, además, no es compatible con todos los proveedores de servicios de correo electrónico

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Thank you for your positive review! We're glad to hear that you find our all-in-one tool practical and easy to use, with a wide range of email templates. We're committed to continuously improving our platform to provide valuable marketing automation tools. Thank you for your support and for recognizing our efforts. -Abbie

Alejandro
CEO en España
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Una de las mejores herramientas de email marketing

4,0 hace 2 años

Comentarios: En general muy buena. La usé durante mucho tiempo hasta que mi negocio escaló.

Puntos a favor:

Una de las cosas que más me gusta de GetResponse es su simplicidad y la cantidad de integraciones que tiene. Para negocios sencillos, me parece la mejor herramienta del mercado.

Contras:

Echo de menos algunas funciones, pero entiendo que es para negocios más sencillos.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Alejandro, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios medioambientales, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Potente herramienta de email marketing

5,0 hace 2 años

Comentarios: Muy contentos, nos permite automatizar un montón de tareas de marketing. Desde que lo usamos, nos hemos ahorrado un montón de tiempo y tiene características que son muy fáciles de usar y muy intuitivas, haciendo estas labores de preparación de las campañas muy cómodas.

Puntos a favor:

Su sencillez y los amigable que es la interfaz. Es muy intuitivo y se le puede sacar un gran partido. Lo hemos empezado a usar con la versión gratuita y al final nos acabamos de pasar a la versión de pago para poder tener todas las funcionalidades. Nos hemos llevado un grata sorpresa con el resultado obtenido.

Contras:

El precio, me parece un poco caro con respecto a otros programas de la competencia.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi, Thanks for writing a review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and our email marketing features! Justyna

Flor
Flor
Comunicadora visual en España
Usuario de Linkedin verificado
Diseño, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Con GetResponse pagas solamente lo que necesitas.

5,0 hace 2 años

Comentarios: He usado Mailchimp, Aweber y GetResponse para la creación y automatización de campañas de email y me quedo con GetResponse por su estética, versatilidad y funcionalidades mas sofisticadas.

Puntos a favor:

Me encanta poder segmentar automáticamente por comportamiento de los usuarios y a partir de eso realizar anuncios y ofertas en base a sus interacciones. Diseñar anuncios en redes sociales es cuestión de soltar y arrastrar ¡facilita un montón de tiempo y trabajo! es de las características que más destaco de GetResponse.

Contras:

Agradezco mucho que tanto la web como la atención al cliente esté en español, algo que con Aweber no se tiene.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Flor, Thank you for taking the time to write this review. We're so glad you're loving the GetResponse platform and its features! Jack.

Deicy Adriana
Técnico en Chile
Comercio mayorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Abusan en los cobros

2,0 hace 2 años

Comentarios: Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .Gepresponde en ese sentido es pésimo porque acumulan montos de pago y si uno va cancelar la suscripción no permite hacerlo hasta que se pague lo que uno no ha usado

Puntos a favor:

Tiene buenas herramientas para configurar campañas

Contras:

Que no son comprensivos , tuvimos un inconveniente de pago , porque los medios de pago que ofrecen a nosotros no nos funcionó , dejamos de usarlo por un tiempo y cuando quisimos volver estaban cobrando meses aún sin usarlo y haber ellos cancelado el servicio cobran por un servicio que no prestan , es decir si tú no cancelas la suscripción ellos siguen cobrando independientemente de que no haya pagos lo que acumula la cuenta aún sin usarla , esto hace que cualquiera que quiera no quiera usar el servicio si ve que aún sin usarlo te están cobrando, en otras partes si uno no pago la suscripción cuando toco , es simple se cancela automáticamente y no están cobrando después .

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi Deicy, we're very sorry that your experience did not meet your expectations. We try to make sure our customers are happy the first-time, so we apologize for any inconvenience or distress caused. I would like to see how I can help resolve this and take this forward for you. Can you please send an email to [email protected] so we can follow up with you on this directly? Jack.

Younes
Younes
E-commerce manager en España
Usuario de Linkedin verificado
Envases y contenedores, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Una solución de email marketing fácil de utilizar

4,0 hace 3 años

Comentarios: Nuestra experiencia ha sido bastante positiva en cuanto al envío masivo se correos.

Puntos a favor:

La facilidad de uso y la integración con más soluciones.

Contras:

Es una herramienta para email marketing con cada vez más funciones de marketing automation.

Respuesta de GetResponse

hace 3 años

Hi Younes! Thanks for taking the time to leave a review. We're glad to hear you've had a positive experience with GetResponse! -Taylor

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Mi humilde opinion

4,0 hace 2 años

Comentarios: Esta es una gran herramienta para cualquier pequeña empresa que busque un software de marketing para el envío de newslettersMe ha gustado mucho la función de arrastrar y soltar, realmente facilita la vida.Puedes crear newsletter sin necesidad de conocer mucho técnicaTambién puedes compartir tu cuenta para delegarla en un proveedor u otro administrador, tú eliges las funciones que aceptas delegar, manteniendo así el control sobre tu cuenta.

Puntos a favor:

La última función de respuesta automática a los correos electrónicos dentro de las plantillas de correo electrónico pre-construidas hace que el CRM sea fácil. Además, el panel de control ofrece un análisis completo de los correos electrónicos enviados, recibidos, convertidos y respondidos.

Contras:

El mayor inconveniente: no hay asistencia telefónica. Aunque hay una función de chat en vivo, hay casos en los que es más fácil solucionar un problema por teléfono que por chat en vivo.

Respuesta de GetResponse

hace 2 años

Hi there, Thank you for your review! We appreciate the feedback. :) -Abbie

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Aprendizaje en línea, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Un gran software por un gran precio

5,0 hace 5 años

Comentarios: Gran herramienta para ganar ventas y hacer nuevos clientes.

Puntos a favor:

1. Tiene prueba gratis de 30 días 2. Precio inicial de 10 dólares 3. Automatizaciones 4. Landing pages 5. Webinars 6. Disponible en Español

Contras:

1. Soporte poco amable. El servicio de atención al cliente es mejorable.

Respuesta de GetResponse

hace 4 años

Hi there! Thanks for the review. I will share your feedback regarding the customer support with our team. -Taylor

Mauricio
Mauricio
CEO en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Buena app

5,0 hace 4 años

Puntos a favor:

Realmente es de fácil manejo. Tiene varias funciones. Está disponible en español.

Contras:

Las plantillas por defecto no son muchas, pero tiene un buen constructor

Respuesta de GetResponse

hace 4 años

Hi Mauricio! Thanks for taking the time to leave a review. We really appreciate your feedback! -Taylor

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Cumple

3,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Permite de manera rápida crear Landing page, HTML , Embudos de marketing, y otras funcionalidades de gestión de correos y promoción. Tiene algunas cosas muy intuitivas además cuenta con plantillas pre-armadas que facilitan el diseño a no diseñadores.

Contras:

Falta videos de capacitación en español. Las plantillas son básica y muy cuadradas para los que si son diseñadores y el ajuste responsivo se colapsa cuando es mucha información etc.

Respuesta de GetResponse

hace 3 años

Hi there! Thanks for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us and has been shared with the team so we can continue to improve. -Taylor

Julia
Julia
Owmer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Medios online, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Everyone needs Get Response

5,0 hace 4 meses

Comentarios: I really like Get response. I'm glad that I'm able to engage with my audience. Automation is a game changer for any business. I love to automate email campaigns, and get leads.

Puntos a favor:

The thing I like most about Get response is, it's an online tool for automation & email marketing. It help my business engage with my audience.

Contras:

There was not a anything I didn't like about Get response. It was user friendly and easy to use.

Respuesta de GetResponse

hace 3 meses

Thank you so much for your wonderful review, Julia! We're thrilled to hear that GetResponse has been a game changer for your business and that you're enjoying the automation features. If you ever have any questions or need further support, don’t hesitate to reach out to us at [email protected]. We're here for you! 💙 – Mariana

Marilyn
Business Owner en Filipinas
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Best for monitoring messages

4,0 hace 8 meses

Comentarios: It is helpful for a business owners like me as it can be use to monitor messages and can offers multi task options. Every businesses even if its small or big can profit to this app.

Puntos a favor:

It is a good application. Efficient tool to use and good for monitoring messages.

Contras:

It is sometimes buggy and it is a little bit pricey compare to other applications.

Respuesta de GetResponse

hace 8 meses

Hi Marilyn, Thank you for your honest review! We're so happy to hear that you find GetResponse efficient and helpful for monitoring messages. We hear you on the occasional bugs and pricing – we'll take that feedback into consideration as we continuously improve our platform. We're committed to providing tools that benefit businesses of all sizes, and it's great to know that our multitasking options are proving useful for you. If there's anything specific we can do to enhance your experience or assist with any issues, please let us know. Thank you again for choosing GetResponse and for sharing your thoughts! 😊 Best regards, Mariana

John Vianny
John Vianny
Self Employes en RU
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

BAD EXPERIENCE AS AN AFFILIATE: COMMISSIONS NOT PAID

1,0 hace 11 meses

Comentarios: I have been their customer long ago and tried to start being their affiliate, inspired by some marketers online. I referred a friend of mine as a test, and commissions initially were paid. Then, WITHOUT any prior notice, they simply stopped paying commissions, they deleted the customer from my referral panel BUT they still charged her, and she is still their customer. So I reached out the support for an explanation: initially, after days of investigation, they replied that the customer still existed and commissions were pending, which was false. After posting screenshots of my panel which clearly displays ZERO customer and commissions, and waiting other WEEKS for an answer, they replied that there was a violation of the terms: "The Affiliate is not entitled to the Commission for the purchases of the Service through their own referral link". Which, again is COMPLETELY FALSE: the customer is a friend of mine, with her credit card, her company, her name and surname and she is a different person and entity and she has not used anything (nor mail, credit card etc) related to me. It seems a tricky way to not pay a tiny commission and respond with weeks of "investigation" delaying which at the endpoint resulted in a false accusation. UPDATE After multiple attempts, and even the customer wrote to them that she is a different person, with HER COMPANY, and using HER DIFFERENT CREDIT CARD, they refused to pay the commission, claiming that they have "other evidence" of something not specified (I hope that they understood that we are not the same person at least). It seems a hideous attempt to not pay a commission leveraging false accusations and claims. No matter what proof we bring (even if the customer has a registered company), they refuse to pay and they answer AFTER DAYS.

Puntos a favor:

Interface and user initially friendly experience.

Contras:

Lack of support and lack of evidences they carry to not pay commissions

Respuesta de GetResponse

hace 11 meses

Hi John, Thank you for reaching out and bringing this matter to our attention. We understand your frustration and apologize again for any inconvenience caused. Following our recent communication and review of the situation, we confirm that we have processed the payment for your commission, as discussed. We appreciate your patience and understanding throughout this process. If you have any further concerns or questions, please don't hesitate to contact us. Mariana

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Email Marketing made simple

4,0 hace 3 meses

Puntos a favor:

GetResponse helps me to create custom cold mailing templates for email lists to outsource network security tools to clients in bulk. Also, auto responder feature helps me to send custom responses seamlessly. I've been a part of its affiliate program and the best part is it's recurring commission to affiliates.

Contras:

It is quite expensive to start with if you have to send to bulk audience of over 5000.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Arte y artesanía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Easy and basic all-in-one option

4,0 hace 10 meses

Comentarios: Overall, it’s okay for someone just getting started who wants a low cost option.

Puntos a favor:

This is a low cost email and landing page option for micro businesses. You obviously get more plan features at higher subscriptions but the basic plan is still pretty valuable for the cost.

Contras:

Removed contacts should not count toward subscription limits since you pay for more subscribers.

Respuesta de GetResponse

hace 10 meses

Hi there, Thank you for sharing your thoughts on GetResponse! We're beyond happy to hear that you found our platform to be a valuable option for your marketing journey. Regarding your concern about removed contacts counting towards subscription limits, we'd like to clarify that removed contacts are not included in the subscription limits. You can find more information about our pricing structure here: https://www.getresponse.com/help/how-does-getresponse-pricing-work.html If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help! 😊 Best, Mariana

Richard
CEO en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

GetResponse is a good option for e-mail marketing

3,0 el año pasado

Puntos a favor:

I like the functionality of their lead capture and the templates for e-mail marketing.

Contras:

I've mad major deliverability problems in the past and also when they make changes the "legacy" forms or e-mails you have created are hard to continue to use. Customer service is okay, but not great.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi, Richard! Thank you for your review. We are happy that you appreciate the lead capture functionality and our email marketing templates. We're genuinely sorry to hear about the past deliverability issues and your customer service experience, as these are top priorities for us. I have shared your feedback with the team so we can continue to improve. - Mariana

Kiran
Customer Service en RU
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

My Experience With Get Response

2,0 hace 4 meses

Comentarios: I liked the fact it has the option of paid ads creator as well as tracking everything with analytics & contact management.
Its easy to create amazing emails.
It has AI powered tools.

Puntos a favor:

Get Response offers a website & landing page builder. Its free to use for the first 30 days. I liked the autoresponder. Get Response has a mobile app.

Contras:

For me automations are very limited. Its not user friendly. More advanced features are only available for higher paid plans.

Respuesta de GetResponse

hace 3 meses

Thank you so much for your review, Kiran! We’re happy to hear you enjoyed using our website builder and mobile app. Your feedback about automations and ease of use is really helpful—we’re always looking for ways to improve. If you ever want to share more thoughts or suggestions, we’d love to hear from you at [email protected]! – Mariana

Zuberi
Affiliate Marketer en RU
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Get Response I's Good For The Price and Beginners

3,0 hace 9 meses

Comentarios: My overall experience with Get Response has been great to be honest.

Puntos a favor:

I like the price and the free trial feature i tested it during the trial then decided to stay for the price.

Contras:

Only cons are there are not enough landing page templates to work from so you have to be really creative or you might struggle.

Respuesta de GetResponse

hace 9 meses

Hi Zuberi, Thank you for sharing your feedback with us. We're so happy to hear that you've had a positive experience with GetResponse! Regarding your comment about the landing page templates, we understand the importance of having a variety of options to suit different needs. We're continuously working on enhancing our platform, including expanding our template library to provide more choices for our users like you. Thank you once again for choosing GetResponse. We look forward to continuing to serve you and exceeding your expectations! 😊 Best, Mariana

Brad
Owner en Canadá
Suministros y equipo para empresas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Be careful when using their services!

1,0 hace 2 meses

Comentarios: I liked the software but their support is brutal and puts a really bad taste in your mouth.

Puntos a favor:

Fairly easy to use. Very basic UI makes it easy to navigate

Contras:

They have issues with their SSL certificate that they don't inform their users about. I built a landing page which was used in my Google Ads and Google suspended our account which has cost us thousands of dollars. When I reached out to their support they admitted they were aware of the issue. Support is useless

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Aerolíneas/aviación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Fraudulent Company

1,0 hace 9 meses

Comentarios: Horrible. We will need to take legal action against them.

Puntos a favor:

Get response seemed to do the job we needed.

Contras:

They fraudulently charged my credit card for 30,000 contacts when there were only 5 contacts the emails could be sent to and there customer service team stopped responding.

Respuesta de GetResponse

hace 7 meses

Hi there, We are very sorry to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused. We take such matters seriously and want to resolve this issue promptly. Please email us at [email protected] with your contact details and any relevant information so we can investigate the charges and assist you further. Thank you for bringing this to our attention. Best, Abbie

Bay
Business Owner en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

If you want great expericne in email marketing then use GetResponse!

5,0 el año pasado

Comentarios: It was a great experience, and I plan on using it again once I hit a good profit amount in my business.

Puntos a favor:

The two things I loved the most about GetResponse is 1- The design and how easy to use and how highly functional.2- Their customer service around the clock is unparalleled.Whenever I needed technical help with my email automation or anything else in the system, I would get immediate help from GetResponse with the highest customer service satisfaction.

Contras:

The pricing! It is a bit too expensive to use email automation, especially if you're at the beginning of your online business journey. However, I still highly recommend it, especially if you are already making high profits from your business, because it's the best software for email marketing, in my opinion and experience. It makes your work so much easier.

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Hi, Bay! Thank you for taking the time to share your feedback. We're so happy to hear that you found GetResponse user-friendly and loved our customer support. We're here to keep up the good work. Should you ever have more feedback or questions, please don't hesitate to get in touch. - Mariana

William
Writer editor en EE. UU.
Redacción y edición, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Get Response Email Marketing

5,0 el año pasado

Comentarios: Good experience setting up email marketing campaign. The site was easy to use and worked as I expected

Puntos a favor:

The ease of setting up mass emails. They were easy to setup the day and amount of emails you wanted to send. Tracking was easy as well. Program worked as I expected

Contras:

Customer service could be a little bit easier to get ahold of. I also had some issues with functionality, nothing major and got resolved

Respuesta de GetResponse

el año pasado

Thank you so much for your review of GetResponse! It's great to hear that setting up your email campaigns was a breeze and that everything worked just the way you wanted it to. We're taking your feedback to heart, especially about customer service and any functionality hiccups you encountered. We're always striving to make your experience even better. Your thoughts mean a lot to us, and we're here to assist you with any email marketing needs you have in the future. So, if you ever need a hand, just reach out – we've got your back! 😊