Filtrar por:

Calificación media

  • En general
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Atención al cliente
    3/5

Sobre Track

Nos especializamos en monitorear el Net Promoter Score, para la gestión de la experiencia del cliente en su empresa.

Descubre más sobre Track

Mostrando 1 opinión

Usuario verificado
Performance Coach
Internet, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30-03-2020

"A survey tool to research customers NPS & Employee NPS"

Comentarios: It is a reliable, but expensive, program to setup and send surveys.

Puntos a favor: Easy step-by-step survey setup and customizable answer templates, with an omnichannel survey sender (ranging from Whatsapp to the traditional E-mail)

Contras: The tool did not received new features or substantial updates since 2018, and searching the survey database beeing a very annoying thing to do (it looks like a big excel spreadsheet).

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30-03-2020