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Por BigContacts

¿Quién usa BigContacts?

Cualquier pequeña empresa que busque captar más clientes potenciales, convertir más ventas y retener más clientes, de sectores como finanzas, ámbito jurídico, fabricación, alimentación, bebidas, bienes inmuebles, atención médica, etc.

¿Qué es BigContacts?

El excelente precio es uno de los principales motivos por el que los clientes satisfechos eligen a BigContacts por sobre otras soluciones de CRM. Excelente precio más todas las excelentes características y herramientas. BigContacts también es una de los principales soluciones de gestión de contactos y marketing por correo electrónico de fácil implementación.

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Información sobre BigContacts

BigContacts

http://www.bigcontacts.com

Fundada en 2006

Resumen de precios de BigContacts

BigContacts no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de BigContacts está disponible a partir de US$10,00/mes.

Precio inicial

US$10,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de BigContacts

Herramientas de administración de leads
Búsqueda de clientes potenciales
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión del pipeline
Segmentación de clientes potenciales
Seguimiento de fuentes
Seguimiento de interacciones
Acceso móvil
Almacenamiento de documentos
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de chat interno
Integración de redes sociales
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Base de datos de contactos
Búsqueda de clientes potenciales
Búsqueda/filtro
Contactos compartidos
Gestión de clientes potenciales
Gestión del pipeline de ventas
Importar/exportar contactos
Segmentación
Seguimiento de interacciones

Reseñas de BigContacts

Mostrando 5 de 199 reseñas

En general
4,3/5
Facilidad de uso
4,4/5
Atención al cliente
4,3/5
Funcionalidades
4,2/5
Relación calidad-precio
4,4/5
Chuck G.
Productos químicos
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 31-07-2015

"Highly Recommend"

Comentarios: We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Puntos a favor: This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Contras: We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 31-07-2015
Dona G.
Project Manager
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19-11-2019

"Ease of Use"

Comentarios: Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Puntos a favor: Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Contras: No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19-11-2019
Ryan R.
Agent
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16-06-2020

"Scratching the surface"

Comentarios: I have 40 years worth of client files (hard copies). We don't even have emails for most. As I bring our office into the 21st century, this software has opened my eyes to the possibilities of constant contact and communication with the clients that was just not possible before. This software will enable our business to grow in ways we never thought possible through efficiency and organization.

Puntos a favor: Ease of use without having to watch endless tutorials.

Contras: Can't think of any. First software of this type I've used.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16-06-2020
David K.
owner
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27-01-2010

"So far the better CRM"

Comentarios: easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Puntos a favor: for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Contras: We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Respuesta de proveedores

por BigContacts el 22-02-2010

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
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"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27-01-2010
Angie L.
VP Operations
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08-06-2020

"Great product and wonderful customer service"

Comentarios: I have had a positive experience with BigContacts. It meets my needs and I really appreciate the swift response of their customer service.

Puntos a favor: The software is intuitive and easy to operate. I can capture incoming and outgoing emails as well, which is important.

Contras: I wish I could link emails to a client after the fact, sometimes I forget to cc myself and I miss capturing an email in real time.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08-06-2020