BugHerd

BugHerd

Por Splitrock Studio

¿Quién usa BugHerd?

BugHerd está diseñado para las personas que construyen la web. Ideal para que diseñadores, desarrolladores y gerentes de proyectos lo utilicen con clientes y equipos internos.

¿Qué es BugHerd?

BugHerd permite a los diseñadores y desarrolladores realizar informes de problemas y solicitudes de características con solo apuntar y hacer clic.
BugHerd compila intuitivamente los comentarios contextuales y los informes de errores con toda la información necesaria para solucionar el problema. Incluye navegador, sistema operativo y captura de pantalla automática.
Lo suficientemente simple como para que lo usen los clientes no técnicos, pero lo suficientemente robusto como para que los desarrolladores lo amen.

Información sobre BugHerd

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fundada en 2010

Resumen de precios de BugHerd

BugHerd no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de BugHerd está disponible a partir de US$39,00/mes.

Precio inicial

US$39,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

No se ofrece

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de BugHerd

Herramientas de gestión de tareas
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Colaboración
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de tareas
Gestión de tickets
Gestión de trabajo pendiente
Registro de auditoría

Reseñas de BugHerd

Mostrando 5 de 35 reseñas

En general
4,5/5
Facilidad de uso
4,6/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-02-2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Comentarios: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Puntos a favor: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Contras: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 14-02-2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-02-2020
Christian T.
Director
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24-04-2020

"Simplify issues management and communications"

Comentarios: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Puntos a favor: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Contras: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 29-04-2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24-04-2020
Dealdiane D.
Mr
Diseño gráfico, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 05-05-2018

"Great for client and QA collaboration"

Puntos a favor: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Contras: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 05-05-2018
Chris S.
CEO and Creative Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23-04-2020

"Our clients LOVE it"

Puntos a favor: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Contras: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 29-04-2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23-04-2020
Todd K.
Content Director
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15-02-2020

"A Real Game Changer for Web Dev"

Comentarios: Clients have really leaned into this platform. The level of transparency it provides is a big deal for them and allows us to work alongside them rather than play the interpretation game. I'd suggest it to any team that handles large website builds or even simple landing page designs.

Puntos a favor: BugHerd has been a pretty big game changer when it comes to my team's web development capabilities. While we used to have to add significant notes to PDFs and emails to send to the client (and vice versa), now we can tackle changes and feedback right at the source. The tool is fairly simple to use and makes it easy for our clients to give us their thoughts, which has made our timelines shorter and deliverables easier to fulfill.

Contras: Since BugHerd is still being refined and updated pretty frequently, there are the occasional hiccups. It still has some quirks with multiple website testing instances that tend to cross some wires in the feedback. The ability to add a voice recording or brief screen recording to really lock down feedback would be great. When working with a team in a different area, adding bugs to your site can be interpreted a million different ways, so an easier way to provide specific info would be the next evolution of BugHerd.

Respuesta de proveedores

por Splitrock Studio el 17-02-2020

Hi Todd, What an awesome and thorough review! Thank you so much. How cool is your idea of a voice recording? We'll look into it. Thanks again. The BugHerd Team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15-02-2020