
Freshservice
¿Qué es Freshservice?
Mantén un inventario de los activos de TI y no TI de tu organización, como contratos, hardware y software, y haz un seguimiento de los detalles de los activos a lo largo de su ciclo de vida con la administración de activos de Freshservice. La herramienta ofrece una experiencia de usuario refrescante además de potentes funciones de administración de activos y tickets, como el descubrimiento automático de nuevos recursos, la potente administración de configuración y el análisis de impacto mejorado.
¿Quién usa Freshservice?
Los clientes de Freshservice incluyen MSP, organizaciones financieras, instituciones educativas y varias organizaciones gubernamentales.
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Opinones de Freshservice

Brad
Great Overall SASS for IT
Usuario verificado
La calidad es excelente
Comentarios: Nuestro producto anterior no contaba con un sistema personalizable y no proporcionaba a nuestros empleados una forma de seguir sus tickets una vez creados. También carecía de cualquier tipo de capacidad de elaboración de informes.
Puntos a favor:
Me ha gustado mucho tener Frehservice en nuestra organización. Ha facilitado mucho mi trabajo como gerente, ya que puedo revisar fácilmente el rendimiento del equipo, publicar anuncios para la organización e identificar las tendencias de los problemas o las solicitudes.
Contras:
Desearía que las capacidades de informe fueran más personalizables. Ha habido algunas situaciones en las que me he puesto en contacto con Frehservice para pedir ayuda sobre los informes que necesitaba, pero me he encontrado con que los informes no eran posibles. El equipo de soporte de freshservice me dijo que mis necesidades de informes se añadirían a la lista de posibles "mejoras futuras".
Rolando Enrique
Excelente programa
Puntos a favor:
Todo muy buen producto para poder trabajar en el fácil de aprender
Contras:
Todo bien si al inicio algo difícil pero ya después fácil usarlo y entender

Vengatesan
Fresh Service - A collaborative App for IT business
Comentarios: Fine and good customer support.Worthy Service App comparatively our previous applications
Puntos a favor:
* Auto ticket generation and Mail notifications are good* Complete ticket tracking, User logon traces*Multiple User accounts with different data access* Customer support is extremely good
Contras:
* Duplicate ticket generations are there when there are slight mail subject changes* Auto Application version updates without any prior information* Bug is there when exporting date-based export
David
FreshService keeping ITSM fresh in modern systems
Comentarios: Over the course of a couple of years, we struggled to find the right ITSM solution that keeps it friendly for our end users to report issues while providing powerful tools for administrators to be ahead of the curve. FreshService brought a lot more than ITSM to the table. FreshService brings features for IT Operations, such as Service monitoring or alerts, to Asset management that integrates with our MDM solution—making the switch to FreshService has been easy, and adopting new best practices to provide an even better experience overall.
Puntos a favor:
The biggest pro that FreshService brings to our organization is having a single pane of glass for all the information I need. From keeping track of incoming tickets into the system to monitoring important assets, FreshService has made it easy and simple to move into the product.
Contras:
I feel that if I name any feature here that I don't like, the next month, they will have an update to make it better. That being said, because they are fast moving forward, that can interfere with workflows or automation you have in place since they introduce new ways to do "X Y Z," but it retires "A B C" in the process.

Joas Andrito
Is Freshservice worth a try?
Comentarios: Well Freshservice is an okay choice to go along with but, personally, it just wasn't a good fit for me, but i would really recommend it, 'cause it has undoubtedly great features
Puntos a favor:
one of the things I like about Freshservice is that whenever we're not at our desks, the mobile app's quicker reaction to email notifications and its reliable email connectivity are important to us. Another thing is the ticket management system which is for me great, plus an excellent customer assistance. and last but not least the user interface is also quite simple to use.
Contras:
one of the the things i dislike about Freshservice as far as i can remember Freshservice is unable to integrate with other software, like JIRA, for instance.