¿Quién usa CallRail?

CallRail es perfecto para pequeñas y medianas empresas, vendedores, equipos de ventas y aquellos que buscan mejorar las conversiones de clientes potenciales y cerrar las brechas de datos de atribución de clientes potenciales para campañas en línea y fuera de línea.

¿Qué es CallRail?

Las funciones de seguimiento y registro de llamadas de CallRail facilitan la calificación de clientes potenciales, personal de entrenamiento y mejoran la atención al cliente, lo que resulta en más conversiones de clientes potenciales y mayores tasas de retención de clientes. Toma notas durante las llamadas para asegurarte de que se capture información importante para la comunicación del equipo. Evalúa las llamadas utilizando etiquetas para clasificar clientes potenciales y extraer informes de tasa de conversión. Escucha las grabaciones desde el panel de control para mejorar las tácticas, dirigir las conversaciones correctas y concretar más negocios de manera más eficiente.

Información sobre CallRail

CallRail

http://www.callrail.com

Fundada en 2011

Resumen de precios de CallRail

CallRail está disponible a partir de US$45,00/mes. CallRail no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de CallRail a continuación.

Precio inicial

US$45,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de CallRail

Programas para grabar llamadas
Archivado
Grabación a demanda
Grabación activada por evento
Grabación de videollamada
Grabación programada
Marcadores de grabación
Recuperación inmediata
Registro de actividad de la pantalla
Registro de llamadas distribuidas
Transferencia de archivos
Uso compartido de llamadas
Atribución de campañas
CRM
Enrutamiento de llamadas
Grabación de llamadas
Identificador de llamadas
Reconocimiento IVR y de voz
Seguimiento de conversión
Seguimiento de palabras claves

Reseñas de CallRail

Mostrando 5 de 124 reseñas

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.4/5
Funcionalidades
4.5/5
Relación calidad-precio
4.5/5
Chris C.
Director of Operations
13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16-03-2018

"Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns."

Puntos a favor: Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Contras: The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16-03-2018
Jean J.
Consultant
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27-11-2019

"Consistently Excellent User Experience "

Comentarios: I am able to call on behalf of my companies in real time with a localized telephone number. I am able to provide accurate calling data to my companies that contributes to my success.

Puntos a favor: I appreciate the ease of use on a daily basis. There is no need to "stop & think" about what you are doing but instead the methodology is so user friendly it becomes second nature to you. Saving time on the phone is a special gift CallRail gives to me each day.

Contras: I can honestly say there is really nothing that I don't like about the product. When I run into any difficulties I am able to reach out to specialized customer service person who walks me through my issues in a kind and patient manner each time, with no exceptions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27-11-2019
Emma K.
SEO Specialist
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11-03-2020

"High Quality and Reliable Call Tracking Software"

Comentarios: CallRail saves us a lot of time by presenting the data in Google Analytics where all of our other KPIs are housed. My team has also had very positive experiences with the customer service team.

Puntos a favor: The main reason we switched from another call tracking software is because of the fact that CallRail integrates directly with Google Analytics. I love that we are able to set up phone calls as a goal right in GA. This also then means it integrates directly with our GDS reporting software.

Contras: I wish that you could choose the timeframe in which two calls from the same number is deemed a unique call or not. The 30 day timeframe is a long time and if a user calls on the 1st and then again on the 27th of a month, for example, it could be for two separate sales/conversions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11-03-2020
Imelda C.
Owner
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 18-01-2020

"Call Tracking and Analytics for phone calls received from valuable leads"

Comentarios: It solves Google Analytics, marketing solution and hit targets within the timeline

Puntos a favor: With Callrail, we can easily keep track which campaign, marketing, promotion, or keywords that works well with your clients because it gives analytics on how many phone calls or conversion made giving you an insight on which has a greater positive impact to your business . Callrail gives you report and overview on which marketing channel produces more money to your business. I can easily search or filter either through a phone lead's phone number, an agent's phone number which tracks the calls and texts i receive from a phone lead. We can easily focus on which marketing works well thus less effort, more effectiveness , better results.

Contras: The call feature is not that reliable to produce a good connection if you are having a long conversation with clients. You may need a separate softphone for a stable call connection. You can not really receive a call her real time. Most would be a voice mail but its clear.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 18-01-2020
Lloyd C.
CEO
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 28-11-2017

"Zero Customer Support"

Comentarios: I was on the pro plan and spent a very large amount of money a month use the service you would think the customer support would be better but it’s not the staff when you finally do get someone are rude condescending and sarcastic on the phone. I took my 30 phone numbers in my business and clients to a different company I would not recommend using this company if you feel you ever will need any support they don’t care about you or your company.

Puntos a favor: It’s cheap. That’s about it. Get what you pay for. They track your phone calls they track your numbers the plug-ins are easy they change their navigation so I that’s not easy anymore

Contras: Good luck getting any support. They literally don’t answer the phone, return calls and take days to reply to emails.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 28-11-2017