Cornerstone LMS

Por Cornerstone OnDemand

¿Quién usa Cornerstone LMS?

Empresas de todos los sectores. Ayuda a gestionar cualquier tipo de certificación única o recurrente o requisitos de licencia.

¿Qué es Cornerstone LMS?

Reinventa el aprendizaje y el desarrollo para aprovechar el potencial de tus empleados mediante la creación de una cultura de aprendizaje continuo. Con el paquete Cornerstones Learning, ve más allá y brinda capacitación y cumplimiento para desarrollar una fuerza laboral comprometida, colaborativa y calificada.

Información sobre Cornerstone LMS

Cornerstone OnDemand

http://www.cornerstoneondemand.com

Fundada en 1999

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US$299,00/mes

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Cornerstone LMS: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Base de conocimientos
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Cornerstone LMS

  • API
  • Académico/formación
  • Acceso móvil
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de cursos
  • Certificación y licencias
  • Clase virtual
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Evaluación de habilidades
  • Formación de empleados
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de medios
  • Gestión de usuarios
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Ludificación
  • Panel de actividades
  • Portal de empleados
  • Portal de estudiantes
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de aprendizaje móvil

  • API
  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Certificación y licencias
  • Conformidad con SCORM
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de usuarios
  • Gestión del talento
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Libro de calificaciones
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de actividades
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal del alumno
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de cursos
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas
  • Videoconferencia

Lista completa de Plataformas LMS

  • API
  • Acceso móvil
  • Aleatorización
  • Alertas de correo electrónico
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Biblioteca de contenidos
  • Biblioteca de preguntas
  • Bloqueo de dispositivos
  • Campos personalizables
  • Certificación y licencias
  • Clasificación automática
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Cuestionarios
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de candidatos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de inscripción
  • Gestión del rendimiento
  • Importación y exportación de datos
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Invitaciones y recordatorios de correo electrónico
  • Límites de tiempo
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Portal de estudiantes
  • Preguntas personalizables
  • Preguntas ponderadas
  • Programación
  • Programación de tests
  • Pruebas en línea
  • Rama de preguntas
  • Registro único
  • Supervisión
  • Supervisión automatizada
  • Supervisión en tiempo real
  • Tests offline
  • Varios idiomas

Lista completa de Programas para exámenes

  • API
  • Académico/formación
  • Administración de la formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje colaborativo
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje sincronizado
  • Autoaprendizaje
  • Autoría de cursos
  • Autoría de cursos integrada
  • Biblioteca de contenidos
  • Certificación y licencias
  • Clase virtual
  • Conformidad con SCORM
  • Contenido interactivo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Empresa/negocios
  • Empresas de formación
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de asignaciones
  • Gestión de comercio electrónico
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de registros de entrenamiento
  • Informes de avance
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • LMS integrado
  • Ludificación
  • Líneas e itinerarios educativos
  • Modelado y simulación
  • Panel de actividades
  • Portal del alumno
  • Recordatorios
  • Registro único
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento del avance
  • Tests/Evaluaciones
  • Varios idiomas

Lista completa de Software de gestión de la formación

  • API
  • Adquisición de talento
  • Análisis de CV
  • Base de datos de empleados
  • Comentarios de 360 grados
  • Contratación de empleados
  • Contratación de personal
  • Control de procesos de aprobación
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Desarrollo de carrera profesional
  • Encuestas y comentarios
  • Evaluación de habilidades
  • Evaluación del rendimiento
  • Flujo de trabajo configurable
  • Gestión de aprendizaje
  • Gestión de competencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de indemnizaciones
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de la formación
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de selección de personal
  • Gestión de solicitudes de empleo
  • Gestión del rendimiento
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Modelos personalizables
  • Panel de actividades
  • Perfiles de empleados
  • Plan de carrera individual
  • Planificación de sucesiones
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de empleados
  • Portal para empleados
  • Programación de entrevistas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de candidatos
  • Seguimiento del avance
  • Tablero de ofertas de empleo
  • Verificación de antecedentes

Lista completa de Software de gestión del talento

Alternativas a Cornerstone LMS

Más alternativas a Cornerstone LMS

Reseñas de Cornerstone LMS

Todas las opiniones

Calificación general

4,3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 3,9
Atención al cliente 4
Funcionalidades 4
Relación calidad-precio 3,8

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Usuario verificado
LMS Administrator
Hospital y atención sanitaria, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11-05-2021

"Powerful LMS"

Comentarios: Overall our experience has been great. The LMS does exactly what we need to train our employees.

Puntos a favor: Cornerstone is very powerful. It has all of the advanced functions we need for a large and complex organization.

Contras: The admin side can be hard for a new user. It takes time and training to understand all the power and complexities of the system.

Respuesta de proveedores

por Cornerstone OnDemand el 25-05-2021

Hello, we appreciate you leaving a review! We are happy to hear that our LMS has the functions you need to make your organization successful. It is a powerful system and taking the time to learn and complete training only aides in understanding and utilizing the systems to it's full potential. I'm glad you have had a great experience and I hope that continues!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11-05-2021
Tina P.
LMS Administrator
Biotecnología, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 06-05-2021

"Great Product Overall"

Puntos a favor: My overall experience with Cornerstone OnDemand has been excellent. I appreciate the training resources, success center and how they push for users/clients to become experts and work with their peers. I have completed several of the certifications and am currently a client community expert and both have allowed me to learn and network with others about the product which has helped me be a better administrator for my own organization. I recommend this LMS product to any org seeking to adopt the best LMS on the market.

Contras: Our implementation was really rough and caused a lot of stress and rework. There are areas of the system that are inconsistent or have design flaws that haven't gotten the priority they need yet. GPS support is challenging you often just get the answer that is is how it is built and there is nothing they can help you with. Technical Support issues can take months and then still not be resolved or you have to do more work to resolve them on your own.

Respuesta de proveedores

por Cornerstone OnDemand el 25-05-2021

Thank you for leaving a review, Tina! We appreciate that you have taken the time to become a true expert on our LMS. Utilizing the training resources and your peers is so important. We want our customers to be successful and love to see your continued learning. I'm sorry to hear GPS support has been challenging. It is a major focus for us right now and I hope you will see improvement and shorter response times in the future. Thank you for being such an involved, loyal customer!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 06-05-2021
Johann C.
Learning Manager
Propiedad inmobiliaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    1 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Características y funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10-12-2020

"Simply Awful"

Comentarios: Absolutely awful, once you sign that contract no one responds to you in a timeline manner. You get a lot of "that is how the system is built, can't help you" answers. They have a great sales team and awful everything else.

Puntos a favor: Not a lot to be honest. If you have to pick something, it would be their reporting 2.0 tool. When it doesn't freeze or error out, it is simple to use.

Contras: Where to start? Here are just a few highlights:
- The worst customer service I'd ever experience working with a vendor.

- They take days to reply to emails, same for technical support tickets, even when they are labeled as a high priority.
- When you call the support line, their reps are customer service agents who are just reading the same outdated info you find on their documentation online, so useless. -If you need to escalate the issue, prepare to wait 2 days for a reply, the first reply will always be a question about something you already explained on the initial ticket. Then you'll be waiting at least another 48 hrs for an update on their "investigation." - Their compatibility with iPads has become very bad. Since 13.1 came out, we've had nothing but problems with files not loading, 404 errors, server errors, and to make matter worse, expect to wait a week or more to be told, there is nothing they can do. - If you have to set permissions at different levels, good luck figuring out how the hundreds of individual permissions interconnect and how they are dependent on each other. Their own training team can't help you with this area. So if you plan to create any custom permissions that fall outside the few standard positions they have already created, good luck, prepare to spend weeks testing settings. - They refused a 1-year extension and said that they wouldn't consider anything less than 2 and that there would be a significant price increase for less than 3.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10-12-2020
Taline G.
Sr. Learning Technology Analyst
Supermercados, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 17-04-2021

"Industry Leader in LMS Software - Top Shelf Product with Excellent Customer Service"

Comentarios: My overall experience with Cornerstone OnDemand has been excellent. I appreciate the training team, support team, client success, and the product team who go above and beyond to respond quickly to client needs. I have undergone several certifications through Cornerstone - the process of training for certifications and working with certification specialists has been an incredible opportunity to upskill my proficiency with the product and apply that knowledge toward optimizing the user experience at my org. I strongly recommend this LMS product to any org seeking to adopt the best LMS on the market.

Puntos a favor: Among the LMS products that I have worked with, Cornerstone OnDemand provides the most customizable solution for unique business needs. Cornerstone provides an abundance of training for clients, including hundreds of on demand videos, online courses, online help articles, and virtual instructor led training classes for administrators to upskill their familiarity with the features. Each client is unique, and we have a tremendous ability to tailor the learning experience for end users. At my organization, which is a retail company with 80% un-desked workers, employees love the possibilities for learning in the flow of work, such as with Express Class, and the easy to use AI-supported carousels on Learner Home. Edge Import provides an easy experience for loading historical data and courses into the system in batch. We are able to support 100k+ employees with a core admin team of 4 with smart security configurations and the ability to use custom pages to embed self-service tools for end users and instructors directly within the portal.

Contras: Cornerstone is constantly growing and adapting its product during quarterly releases and they are very inclusive with customer suggestions for future enhancements. There is a lot of thought that goes into release planning and UAT through a stage environment and release ready webinars. Often these enhancements are the direct result of client suggestions that have been upvoted by other clients. It is a huge product with a top talent product management team, and I am always impressed with how the product is updated to adapt to new technologies and industry trends, as well as business needs. I would love to see even more emphasis in the future on release updates to include even more customer suggestions, even though the releases are already very robust.

Respuesta de proveedores

por Cornerstone OnDemand el 10-05-2021

Hi Taline, thank you for taking the time to write a review! We appreciate having a champion like you and are happy to be a small part of the success at Whole Foods. I'm so glad you found value in the all the training we provide for clients. Your continued learning has made you so knowledgeable about Cornerstone and we are here to support you in any way you need!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 17-04-2021
Darlene S.
LMS Administrator
Hospital y atención sanitaria, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10-02-2021

"CSOD - Access your learning anywhere/anytime!"

Comentarios: Overall, we are very pleased with our selection and have no plans of leaving this application any time soon. We just resigned for another 5 years, so that speaks volumes to our confidence level with this product.

Puntos a favor: We have found that our users required no training to be able to use the Cornerstone software successfully. Given that we have 10,000 employees, this was a key deciding factor when we signed on.

Contras: There’s always going to be small issues that may be frustrating. The one thing that we found is that their customer service/support central is more than adequately prepared to handle anything that comes up.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 10-02-2021