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Por FullStory

¿Quién usa FullStory?

Los mercados objetivo de FullStory van desde agentes de asistencia hasta equipos de productos, desde estrategas de posicionamiento hasta ingeniería. FullStory faculta a todos los integrantes de la organización para construir la mejor experiencia en línea.

¿Qué es FullStory?

FullStory adopta un enfoque fundamentalmente diferente para comprender la experiencia que brindas al cliente. Una pequeña secuencia de comandos libera la reproducción perfecta de píxeles, información automática, analíticas de embudos y una robusta búsqueda y segmentación; todo sin la necesidad de etiquetar manualmente el código de tu sitio.

Información sobre FullStory

FullStory

https://www.fullstory.com/

Fundada en 2014

Resumen de precios de FullStory

FullStory no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En línea

Funciones de FullStory

Herramientas de análisis web
Gestión de campañas
Gestión de varias ubicaciones
Seguimiento de búsqueda de sitios
Seguimiento de conversión
Seguimiento de fuentes de referencia
Seguimiento de interacciones entre usuarios
Seguimiento de objetivos
Seguimiento de palabras claves
Seguimiento de páginas consultadas
Seguimiento de tiempo en la página
Análisis de elementos
Análisis de páginas web
Cartografía de comportamientos
Cartografía radial
Cartografía territorial
Mapas dinámicos
Mapas integrables
Panel de comunicaciones
Para las ciencias
Para ventas
Alertas de secciones ambiguas
Análisis de competidores
Gestión de contenidos
Gestión de enlaces
Herramientas de investigación de palabras clave
Métricas de rendimiento
Análisis
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis predictivo
Gestión de encuestas/sondeos
Gestión de los comentarios negativos
Gestión del conocimiento
Panel de comunicaciones
Recopilación de datos multicanal
Segmentación de clientes

Reseñas de FullStory

Mostrando 5 de 53 reseñas

En general
4,5/5
Facilidad de uso
4,4/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,1/5
Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Hostelería, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29-01-2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Comentarios: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Puntos a favor: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Contras: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29-01-2019
Thomas C.
Director
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21-11-2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Comentarios: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Puntos a favor: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Contras: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21-11-2019
Monish K.
senior software engineer
Software informático, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27-04-2020

"Track the User session and watch them use your product to identify there pain points"

Comentarios: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Puntos a favor: FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Contras: I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27-04-2020
Bharath A.
Director - Marketing
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18-08-2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Puntos a favor: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Contras: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18-08-2017
Usuario verificado
Thailand Country Manager
Juegos de azar y casinos, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15-09-2019

"Fullstory- a complete story of what your customers are doing onsite"

Comentarios: Help a lot in determining the specific market segmentation behavior, which helped us decide what our market was missing. Good tool to learn about users behavior and how to adapt to their needs and make their experience much better.

Puntos a favor: Like the overall product where you could see what the users where doing onsite where it be rage clicks, missed content, and where the user came from. You can also customize metrics to your preference, thus upon logging in you can head direct to that group of chosen metrics to see the overall performance or status each day. Lots of metrics and variable to choose and monitor, which helps in making decisions. Software has a summary section also which is great, analytics and trends are very useful and you can also integrate into jira for reports and decision making.

Contras: It was pretty complete, not much to dislike. Although having slow internet would make viewing the video replays a bit slow to upload and watch one by one.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15-09-2019