
¿Quién usa Sortly?
Pequeñas y medianas empresas
¿Qué es Sortly?
Sortly Pro es un sistema de seguimiento de activos e inventario supersencillo para rastrear VISUALMENTE tus artículos y los detalles, incluidos la ubicación, el precio, la condición, etc. para una forma más intuitiva (y menos enloquecedora) de hacer un seguimiento de tus artículos. Pruébalo gratis hoy. Confiado por miles de negocios. Características principales: Sin límite de elementos. Brinda acceso a los miembros del equipo o al cliente; crea o conéctate a cualquier código de barras o código QR; incorpora o retira elementos con el escáner incorporado; agrega campos personalizados; accede a través de la web, iPad o iPhone.
Información sobre Sortly
Sortly
http://www.sortly.com
Fundada en 2013











Resumen de precios de Sortly
Sortly dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Sortly está disponible a partir de US$39,00/mes.
Precio inicial
US$39,00/mes
Versión gratuita
Sí
Prueba gratis
Sí
Sortly: implementación y asistencia
Asistencia
- Horas laborables
- En línea
Implementación
- En la nube, SaaS, web
- Móvil: nativo de iOS
- Móvil: nativo de Android
Formación
- En persona
- En directo en línea
- Seminarios web
- Documentación
Funciones de Sortly
Programas de código de barras
- Códigos de barras/RFID
- Etiquetas de envíos
- Etiquetas de recepción
- Etiquetas personalizadas
- Generación de código de barras
- Gestión de inventarios
- Lectura de códigos de barras
- Modelos de etiquetas
- Seguimiento de números de serie
Software de control de inventarios
- Códigos SKU/UPC
- Códigos de barras/RFID
- Gestión de artículos
- Gestión de proveedores
- Gestión de renovaciones de pedidos
- Optimización de inventario
- Previsión
- Registro de entrada y salida
- Seguimiento de costes
- Seguimiento de inventario
- Seguimiento de números de serie
Software de gestión de activos informáticos
- Gestión de adquisiciones
- Gestión de auditorías
- Gestión de configuración
- Gestión de contratos o licencias
- Gestión de inventarios
- Gestión de proveedores
- Gestión de requisitos
- Gestión del mantenimiento
- Seguimiento de costes
- Seguimiento de la conformidad
Lista completa de Software de gestión de activos informáticos
Software de gestión de inventario médico
- Compras
- Gestión de fechas de expiración
- Gestión de proveedores
- Gestión de renovaciones de pedidos
- Gestión de suministros
- Lectura de códigos de barras
- Seguimiento de uso
Software de inventario
- Acceso móvil
- Alertas y notificaciones
- Creación de informes/análisis
- Equipamiento
- Gestión de almacén
- Gestión de inventario de fabricación
- Gestión de inventario de minoristas
- Gestión de proveedores
- Gestión de renovaciones de pedidos
- Gestión multicanal
- Identificación del producto
- Optimización de inventario
- Previsión
Software de seguimiento de activos
- Códigos de barras/RFID
- Gestión de eliminaciones
- Gestión de la amortización
- Gestión de reservas
- Registro de auditoría
- Registro de entrada y salida
- Seguimiento de actividades
- Seguimiento de ubicación
Alternativas a Sortly
Más alternativas a SortlyReseñas de Sortly
Todas las opinionesCalificación general
Evaluación media

James K.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18-01-2019
"An excellent and simple app to manage inventory."
Comentarios: Overall, I'm extremely happy with the software. Its created efficiency within my business and has saved me a lot of money on part runs for items that we already had in inventory. I would highly recommend this software.
Puntos a favor: What I like most about the app is how simple it is to use and categorize product. As a small business owner, I was having a tough time trying to find an inventory program that fit out business needs. Once I found Sortly Pro, it streamlined our business and created efficiencies company wide.
Contras: The only negative I have experienced is with the lack of instant notifications. I wish it notified the administrator or owner when specific items are pulled from inventory. A suggestion would be to include this as an option when entering inventory into the system.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18-01-2019

Ali J.
-
Calificación global4 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades4 /5
-
Asistencia técnica4 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 19-01-2019
"Great platform, but still needs work"
Comentarios: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.
Puntos a favor: I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.
Contras: There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 19-01-2019
Stephanie G.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso5 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnicaSin valoración
-
Relación calidad-precio5 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 24-02-2021
"Amazing Inventory Tracking"
Comentarios: I LOVE how Sortly can reflect exactly what my company specifically is looking for. It is a program with user ease in mind. The customer service support team is also spectacular and they are always able to answer any problems I may run into.
Puntos a favor: I love the ease of use, cost, and different functions of the program. It is so simple to customize how this program works.
Contras: I do not have any complaints about this software, rather of short comings. I wish the program was able to be imported into QuickBooks on the server based platform.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 24-02-2021
Maria M.
-
Calificación global3 /5
-
Facilidad de uso3 /5
-
Características y funcionalidades3 /5
-
Asistencia técnica3 /5
-
Relación calidad-precio2 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18-01-2019
"Has lots of potential, but is lacking a bit of common sense"
Comentarios: It has been a process. I would love to be able to do a full switch of our inventory into the system however, it is difficult as there can be lots of mistakes that can happen that are difficult to track meaning that it is nearly impossible to reconcile properly.
Puntos a favor: When I was looking at the program prior to committing, the advertising and sell guide was impressive.
Contras: It is not easy to use. I find it frustrating often and it is difficult to find support. There are times when I need support right away and I have to "schedule" a meeting.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 18-01-2019

Dallas C.
-
Calificación global5 /5
-
Facilidad de uso4 /5
-
Características y funcionalidades5 /5
-
Asistencia técnica5 /5
-
Relación calidad-precio4 /5
-
Probabilidad de recomendación
- Fuente de la reseña
- Publicado el 05-06-2018
"Sortly Pro has been a great tool in transitioning from the old spreadsheet into the 21st century."
Comentarios: The ability to track inventory on the go, efficiently.
Puntos a favor: The ability to create custom fields and specify the metadata for said field. Quick to add/move/remove/edit items with quick actions. The tagging system is an efficient way to group products. You can easily track quantities and move and adjust as needed on the fly with simply an app on your phone. You get the intricacy of a spreadsheet with the user interface of an app. If you can add/edit/remove items on a social media profile, then you are savvy enough to create a basic inventory system in this platform.
Contras:
With any startup, you're going to have growing pains. They are still perfecting the system. The silver lining is in their response to customer feedback. I don't know if I would call this a con, but
there is definitely something of a learning curve. For instance, to create a detailed, intricate inventory system, properly, is going to take some trial and error. There are features and ways to manipulate the app that aren't necessarily apparent. For instance, understanding it's best to keep 'Folders' to a minimum and instead use the tagging system to identify and classify items. We have our own struggles with managing inventory, but once you get a baseline established, in a normal inventory environment, maintenance shouldn't be too labor intensive.
- Fuente de la reseña
- Publicado el 05-06-2018