Square for Retail

Square for Retail

Por Square

¿Quién usa Square for Retail?

Ya sea que vendas online o en tienda, Square for Retail puede funcionar para pymes y empresas de mercado intermedio, de sectores como bodegas, indumentaria y muchos más.

¿Qué es Square for Retail?

Square for Retail tiene todas las herramientas que necesitas para vender sin problemas mediante una plataforma de software, hardware y pagos diseñados solo para los comercios minoristas. Vende en la tienda y online sin ningún problema mediante una tienda online integrada. Concreta una venta en segundos con este POS para iPad fácil de usar. Realiza un seguimiento y transfiere el inventario de múltiples ubicaciones y entiende tu margen de ganancias. Gestiona a tus empleados con tarjetas de tiempo. Agrega inventario desde tu POS y crea al instante perfiles de clientes. Genera e imprime etiquetas de códigos de barras. Comienza gratis.

Información sobre Square for Retail

Square

https://squareup.com/

Resumen de precios de Square for Retail

Square for Retail dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Square for Retail está disponible a partir de US$60,00/mes.

Precio inicial

US$60,00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Formación

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Square for Retail

Programas de Código de barras
Códigos de barras/RFID
Etiquetas de envíos
Etiquetas de recepción
Etiquetas personalizadas
Generación de código de barras
Gestión de inventarios
Lectura de códigos de barras
Modelos de etiquetas
Seguimiento de números de serie
Códigos SKU/UPC
Códigos de barras/RFID
Gestión de artículos
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Optimización de inventario
Previsión
Registro de entrada y salida
Seguimiento de costes
Seguimiento de inventario
Seguimiento de números de serie
Base de datos de clientes
Entrada de pedidos en tiempo real
Entrada de pedidos remota
Gestión de almacén
Gestión de envíos
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos
Gestión de pedidos pendientes
Tratamiento de pedidos
CRM
Comercio electrónico
Creación de informes/análisis
Gestión de comisiones
Gestión de empleados
Gestión de ingresos
Gestión de mercancías
Gestión de pedidos
Gestión de órdenes de compra
Marketing por correo electrónico
Pedido por correo
Programa de fidelización
Varias ubicaciones
Acceso móvil
Alertas y notificaciones
Creación de informes/análisis
Equipamiento
Gestión de almacén
Gestión de inventario de fabricación
Gestión de inventario de minoristas
Gestión de proveedores
Gestión de renovaciones de pedidos
Gestión multicanal
Identificación del producto
Optimización de inventario
Previsión
Asistencia del programa de fidelización
Comercio electrónico
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de inventarios
Gestión de precios
Gestión de tarjetas de regalo
Lectura de códigos de barras
Permisos de acceso de usuarios
Punto de venta para bares
Punto de venta para restaurantes
Seguimiento de ingresos
Seguimiento de ventas
Firma electrónica
Gestión de comisiones
Gestión de descuentos
Gestión de ingresos
Gestión de tarjetas de regalo
Integración de comercio electrónico
Lectura de códigos de barras
Perfil de cuenta de cliente
Programa de fidelización
Punto de venta (POS) al por menor
Punto de venta para restaurantes
Varias ubicaciones
Gestión de pedidos
Impresión automatizada de tarjetas
Perfil de cuenta de cliente
Recuento de tallos
Seguimiento de entrega
Seguimiento de la producción

Reseñas de Square for Retail

Mostrando 5 de 304 reseñas

En general
4,7/5
Facilidad de uso
4,7/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,6/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Chase M.
IT Sales
Servicios para instalaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17-09-2019

"Great for entrepreneurs "

Comentarios: It is very easy to use and convenient for my customers

Puntos a favor: The ease of use for this product is amazing. I love how you can make a sale with the virtual terminal by either swiping a card or sending an invoice.

Contras: The fees per use can be cumbersome. However all pay portals have some sort of fee to use their product.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17-09-2019
Caleb H.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17-01-2020

"Square Retail works great but the customer service is terrible "

Comentarios: Overall it has been a great tool and finding a better solution has been tough. I have checked numerous POS systems and I end up just staying with square. I wish they would update there new register system like the retail app. I also wish they had better customer service. Without fail every time I have contacted square they say they will have to look further into the situation and contact me back but they never do. It has happen every time I have contacted square.

Puntos a favor: The software is great to do all transactions, returns and exchanges. I like the fact that it prints a barcode at the bottom of the receipt so when a customer comes back for a return we just scan the bottom of the receipt and the transaction pops right up.

Contras: I end up getting the new square register in hope that it would act just like the retail app for the Ipad. The fact is that square won't update the new register. It has no exchange option like the Ipad app does and you end up needing to set up both the Ipad and register. Square has known about this issue for years now. You can see the complaints on the square forum page. Square also does not have a spot for barcodes so you end up having to put your barcodes in the sku spots. The loyalty point system also has some problems. When you do a return it doesn't automatically take points back from the customer account.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17-01-2020
Keturah S.
Executive Assistant
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18-06-2020

"Simple and easy to use"

Comentarios: My experience with it has been very good. To the point that I have no need or desire to change it. I can save peoples data on file to make that easier for them. I can run necessary reports as needed. I could do more with it however we really don't have the need for it.

Puntos a favor: I use this for 2 purposes, 1) for our synagogue's gift shop and sales 2) as an option for our members to submit their tithes and offerings. I have both the simple square reader that I can use from my iphone as well as the stabilized system that holds the ipad with the card swiper and chip reader attachment. It is just so easy to use. I also like that the funds are moved to our accounts with out me having to move it or request it to be moved. I also like that the fee is taken out first then the amount is deposited rather that the full amound being deposited and a fee taken out monthly. It just simplifies it.

Contras: I really don't have any complaints about it. I have used it before in my personal business and recommended it for the synagogue. There was a time that you would have had to invest in a credit card machine that was much more expensive. I am glad that something like square came along.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18-06-2020
Usuario verificado
Consultant
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28-04-2017

"Less features than free version"

Puntos a favor: The new inventory management could have been a great feature. However, it eliminates the ability to enter inventory manually. It has the ability to process returns, however eliminates the ability to use other functions available in the free version.

Contras: The retail version has less features than the free version. Inventory can only be uploaded and can not be entered manually. The upload feature does include field matching, so it is a very, very laborious to convert from another system. Customer service is virtually non existent and not available on the weekends. We use have two square stands in our retail store. We love the current square system and were excited about the retail version and willing to pay the fee for both registers. We are looking for a more robust inventory system and POS and were excited about continuing with square. The new Square App does not come close to other POS systems . Very disappointing. I hope square improves this software before we select an alternative.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 28-04-2017
Janna W.
owner
Arte y artesanía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 02-04-2020

"Square is super easy and I love it."

Comentarios: Overall, it's awesome, super easy to use and I love it.

Puntos a favor: I love how easy it was to start taking credit cards and to use Square as my POS. It syncs to my accounting software automatically and keeps track of all my products, invoices and charges.

Contras: There isn't an automatic section for shipping and I have to add it manually as its own category. Not sure why they haven't built this into their invoicing platform yet even though so many people have asked about this.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 02-04-2020