¿Qué es HelloBox?
Es un 80 % más probable que los usuarios se pongan en contacto contigo, cuando pueden usar un canal que ya utilizan (según Entrepreneur.com). HelloBox agrega un widget de contacto omnicanal a cada página de tu sitio web.
Para llegar a la mayoría de las personas con la mayor eficacia posible, HelloBox ofrece una amplia gama de canales de comunicación para que los visitantes puedan elegir el medio con el que se sientan más cómodos.
La misión del software es facilitar que los visitantes de tu sitio web obtengan la ayuda que desean y necesitan.
¿Quién usa HelloBox?
HelloBox es la mejor opción para todas las personas que son representantes de su propia marca. Posee especialmente un alto potencial para: — Agentes de bienes raíces — Entrenadores y entrenadores — Dueños de negocios locales
¿Dónde se puede implementar HelloBox?
Cloud, SaaS, Web
Sobre el proveedor
- PixelHub
- Fundada en 2018
- Chat
Países disponibles
España
Idiomas
Sin información del proveedor
precios de HelloBox
Precio inicial:
- Sí, ofrece una prueba gratuita
- Sin versión gratuita
HelloBox no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HelloBox está disponible a partir de US$8,00/mes.
Sobre el proveedor
- PixelHub
- Fundada en 2018
- Chat
Países disponibles
España
Idiomas
Sin información del proveedor
Imágenes y vídeos de HelloBox





Comparar el precio de HelloBox con productos similares
Funciones de HelloBox
Opinones de HelloBox
Cesar L.
¡Cuidado con el truco cuando se vence la prueba gratis!
Comentarios: Es increíble que al finalizar el trial, pongan visible en mi sitio web (todos los visitantes lo ven al visitar el website) un mensaje invitando a comprar la versión de pago, lo que resulta molesto para un visitante que no tiene por qué distraerse leyendo un mensaje que no es para él, ni es parte de mi página web. He intentado quitando el código que inserté para el trial, pero es inútil. Algo hace ese código malicioso tras bambalinas, que no desaparece. Parece ser una estrategia engañosa para obligar a comprar los planes de pago, quizás así desaparezca el molesto mensaje, pero ahora ya NO quiero comprarles el servicio porque considero esta estrategia casi fraudulenta. No recomiendo hacer negocios con este proveedor, a riesgo de incurrir en gastos mayores y dolores de cabeza intentando eliminar el software malicioso que parece acompañar el trial.
Puntos a favor:
Cumple con lo prometido en la descripción del producto.
Contras:
Funciona bien, incluso estuve a punto de comprar el plan anual luego de la prueba gratis. Pero el servicio al cliente es pésimo, no dan respuesta por ninguno de los medios que dejan disponibles en su propio "HelloBox" de su página web. ¡Qué tal, no les funciona ni a ellos mismos!

Nicholas I.
Great product, just not for my business
Comentarios: HelloBox is a great product, and I would have continued to use it if I just needed my customers to contact me directly or fill out a form to have me contact them at a later date. It just so happens that I need an active 24/7 bot to greet my customers, take down information, transfer it to my CRM, and also schedule appointments right there in the chat. HelloBox is a great solution for people who want multiple channels to chat with their customers on all packaged together, however beyond that I'd go with somethign else. Hellobox could have done everything I needed it to do, however, I wasn't interested in it enough to continue with the product.
Puntos a favor:
I liked the vast array of channels to contact the business and you get to choose which channels are turned on and off.
Contras:
The size of the widget when it was fully expanded. It was a lot to take in sometimes if you had a lot of channels available for contact. Also, I think the more channels to communicate with your customer is a good thing, maybe like 3 to 4 should be limited to the widget. It gets too crowded on there.
Respuesta de PixelHub
hace 3 años
Thanks Nicholas for your honest words, we'll take it into account for the next iterration.
Marylou M.
Great product, bad service
Comentarios: I like the software, but it's risky. Considerate this before buying it. Also, if you know another software please let me know!
Puntos a favor:
Its a great software overall. But I believe they need more people to assist the clients they already have.
Contras:
Since my company has a lot of clients, things come up and in digital we need to act quickly. Here with hellobox is my only provider where I have problems to change simply things as: - account settings - get the bills to a new email My clients are upset because we cannot provide them bills for a service, which is a very bad image for the company.
Nina K.
Contact widget for your website
Comentarios:
The widget is extremely easy to set up, it supports most social media and traditional channels, there are quite a few options available, and the customer support is great!
I recommend this widget for professional websites.
Puntos a favor:
These are nice features that I didn't find in other contact widgets: - Number of integrations (10 channels available) - Great customization options (picture, badge) - QR code generation for SMS - Option to display business hours - Free trial for one month - Amazing customer support
Contras:
These are my suggestions to improve the widget further: - Enhance widget position options (currently left or right, no custom positioning) - Would love a "simpler" version with a minimalist design (the current version looks very professional - not suitable for personal or quirky landing pages) - Translation (FR) is not perfect - Add option to display time in 24h format and date as day dd mm - Reduce loading time (currently 5 sec) - Add option to customize the apparition of the widget (event trigger, timer, animation effect.) - No need to enter credit card info to get free trial

Stephen R.
Fantastic
Comentarios: Positive. Increased contact and easy to use.
Puntos a favor:
HelloBox allows our customers to get in touch with us fast and in a way that they prefer rather than relying on just email or phone. It offers all the options right on the page so it's easy for users to locate.
Contras:
I have nothing negative to say about it. Works perfect.
Respuesta de PixelHub
hace 3 años
Hey Stephen, we appreciate your great feedback. Thanks a lot