¿Quién usa NotifyVisitors?

Para todos los negocios en línea

¿Qué es NotifyVisitors?

Herramienta de administración y automatización de notificaciones: muestra notificaciones basadas en el comportamiento del visitante y selecciona entre múltiples reglas de segmentación.

Información sobre NotifyVisitors

Tagnpin

http://www.invitereferrals.com/

Fundada en 2011

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NotifyVisitors dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de NotifyVisitors está disponible a partir de US$49,00/mes.


Precio inicial

US$49,00/mes Ver precios

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Prueba gratis

NotifyVisitors: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En directo en línea
  • Documentación

Funciones de NotifyVisitors

  • Análisis de páginas web
  • Análisis predictivo
  • Asignación de canales
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Métricas de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Pruebas A/B
  • Seguimiento de campañas
  • Seguimiento del ROI

Lista completa de Herramientas de análisis de datos de marketing

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Análisis de elementos
  • Análisis de páginas web
  • Cartografía de comportamientos
  • Cartografía radial
  • Cartografía territorial
  • Mapas dinámicos
  • Mapas integrables
  • Panel de comunicaciones
  • Para las ciencias
  • Para ventas

Lista completa de Herramientas de mapas de calor

  • Análisis
  • Geofocalización
  • Notificaciones de expiración
  • Notificaciones móviles
  • Notificaciones visuales
  • Notificaciones web
  • Programación de notificaciones
  • Pruebas A/B
  • Segmentación contextual
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de dispositivos

Lista completa de Herramientas de notificaciones push

  • Análisis de relevancia estadística
  • Análisis del embudo
  • Editor visual
  • Encuestas
  • Mapas térmicos
  • Programación de tests
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación por público
  • Test A/B
  • Test multivariante

Lista completa de Herramientas para A/B testing

  • Análisis de contenidos
  • Gestión de la experiencia
  • Marketing de cuentas
  • Motor de recomendaciones
  • Perfiles de clientes
  • Personalización de páginas web
  • Pruebas A/B
  • Relanzar cestas abandonadas
  • Segmentación contextual
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación por comportamiento

Lista completa de Software de personalización

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

Alternativas a NotifyVisitors

Más alternativas a NotifyVisitors

Reseñas de NotifyVisitors

Todas las opiniones

Calificación general

5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,9
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,9
Relación calidad-precio 5

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Ben T.
Co-Founder
Recursos Humanos, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23-07-2020

"Kudos to the team !"

Comentarios: It was really better experience and i must recommend everyone to choose NotifyVisitors.

Puntos a favor: As working in an advertisement company Heatmap has improved my digital experiences. It helped me to organise my required activities by graphical representation . From creating customer polls to see how many people visited and what users did on my website. It made my work easier. Not only that it also helped me to collect information regarding my users interactions and help me to understand my audience in the color coded system. I could easily connect with customers' behaviour towards my website which could be hard without heatmap. I would recommend using Heatmap through Notify Visitors because once you connect with them, you will connect forever.

Contras: a few tiny bugs were found which I’m sure could be easily dealt with.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23-07-2020
Samantha E.
International Growth & Strategic Relationship Consultant - UK & USA
Comercio y desarrollo internacional, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14-10-2020

"My business made a good profit from the combo of NotifyVisitors’ Heatmaps and form analysis."

Puntos a favor: We were very well guided by the support team who patiently answered our very basic frequent questions. Hats Off to the NotifyVisitors Support team. They are the best! I and my teammates learned the importance and use of Heatmap technology. We were able to identify our visitors’ requirements and segment them into different categories. Not only that, it actually threw light on which products are popular and which are not. We were able to make marketing packages and threw in the unpopular ones with the most popular to get things off our shelves. We realized which products to order more, and which ones to discontinue. As for the form analysis, we realized we had a lot of fields in our form that were not really required and were frustrating for our visitors. As a result, they just did not care to complete, and quit instead.

Contras: We are happy with the team and support; however, we would appreciate some insight into how different businesses have used their facilities.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14-10-2020
Brian c. A.
Founder
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22-07-2020

"Thanks to Notify Visitors . I have a better understanding of reality."

Puntos a favor: With so many tools I thought that Heatmap would be pretty expensive but the price is affordable. It is nicely built, addresses the issues and resolves my problems quickly and not even time consuming. Heatmap has improved my digital experiences in so many ways that I cannot even describe it and kept me connected with the world even when I am in my cubicle office. I would like to thank the members of Notify Visitors and will express my desire to keep going because I as a customer want to “keep going” with you people.

Contras: Even though I faced a few problems in the beginning while understanding the tools of heatmap, it was a piece of cake when my colleague explained everything to me.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22-07-2020
Jc M.
Regional Brand Manager - Innovations for Meals, South East Asia
Alimentación y bebidas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19-08-2020

"Automation saves us a lot of time"

Comentarios: I'm really happy to use this mobile banner.

Puntos a favor: As a banner production business, we would personally like to thank and appreciate NotifyVisitors because through it we have learned about this Mobile banner software which was really effective for our business.

It's really cost effective and we don't really have to use an email back and forth. We don't have to depend on the developer to create a preview page. It helps both the advertiser and the publisher to save their time or they can relax or they can start working on the next advertisement set. The Mobile banner gets the stage they actually deserve and it makes the clients and the visitors happy because they get to see the advertisement without any work or struggle.

Contras: We get really happy customers through the Mobile banner but the problem with it is that website visits might increase but there might not be qualified visitors or customers who are actually going to buy.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19-08-2020
Jim L.
GM and SVP VidCon
Entretenimiento, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14-08-2020

"And Surprisingly I came in contact with NotifyVisitors Chatbot."

Comentarios: Great experience till now!

Puntos a favor: One of my friends recommended me using Chatbot for the rapid growth of it. While surfing I saw chatbot being marketed and luckily I clicked NotifyVisitors Chatbot. It dazzled me in several ways by providing answers to general questions in a very sophisticated manner. So I employed the Chatbot technique of NotifyVisitors, to connect with the world. It deals with multiple customers by providing online assistance via messaging apps as well as phone calls, according to their preferences. I would recommend you all use a Chatbot for better results in the future as it is affordable and unload the burden of not knowing because they help you provide knowledge.

Contras: In the beginning I had some problems with the setup but my team helped me out and in no time I got used to it. Some users majorly old people find it difficult or get really uncomfortable talking to a Robot which is just fine and is absolutely normal.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14-08-2020