¿Quién usa Spike?

Al fusionar el correo electrónico tradicional y la mensajería instantánea, Spike reúne correo electrónico, chat grupal, notas, tareas y videollamadas para que el usuario pueda centrarse en su trabajo sin tener que cambiar entre aplicaciones.

¿Qué es Spike?

Spike potencia el correo electrónico. Ofrece correo electrónico, chat, calendario, llamadas, documentos colaborativos y tareas pendientes, todo en una única y potente bandeja de entrada, para que el usuario pueda centrarse en hacer las cosas más rápido.

Spike combina los correos electrónicos tradicionales con mensajería instantánea, lo que proporciona un mejor contexto para cada conversación y reduce el desorden. Esto permite una mejor interacción y una comunicación más humana (y moderna).

Spike funciona sobre el correo electrónico existente y está disponible para iOS, Android, Mac, Windows y web.

Información sobre Spike

Spike

https://www.spikenow.com/

Fundada en 2014

Vídeo de Spike
Play
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Resumen de precios de Spike

Spike dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Spike está disponible a partir de US$4,00/mes.


Precio inicial

US$4,00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Spike: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • Documentación

Funciones de Spike

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Base de datos de empleados
  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Feed de actividad y noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de reuniones
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de comunicación interna

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para teletrabajar

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Integración de terceros
  • Llamadas de audio
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para trabajar en equipo

  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Cifrado
  • Colaboración
  • Controles o permisos de acceso
  • Firma electrónica
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Mensajería
  • Registro de auditoría
  • Sincronización en tiempo real

Lista completa de Programas para compartir archivos

  • Archivo y conservación
  • Bandejas de entrada compartidas
  • Bloqueo de spam
  • Enrutamiento
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de firmas
  • Gestión de respuestas
  • Lista blanca/negra
  • Recuperación de datos
  • Respuestas prediseñadas
  • Supervisión de correo electrónico

Lista completa de Software de correo electrónico

  • Chat y mensajería
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de espacio de trabajo digital

Alternativas a Spike

Más alternativas a Spike

Reseñas de Spike

Todas las opiniones

Calificación general

4,7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,8
Atención al cliente 4,8
Funcionalidades 4,7
Relación calidad-precio 4,8

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¡Escribe una reseña!
Adir R.
CEO
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13-10-2020

"An awesome email client"

Comentarios: Overall - a great app and reasonably priced. Highly recommended.

Puntos a favor: The way Spike sorts emails is genius.
It turned my inbox into a chat-like experience, where emails are grouped by people and not threads/topics - so it actually feels like I'm using a IM and not an outdated email client.

Contras: Some of the more advanced features still need some work.
I'd love to see tagging in notes (so collaboration would be smoother), or the option to add a call link into an invite directly (like in Google Calendar).

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13-10-2020
Michael H.
Managing Partner
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29-09-2020

"eMail made modern, simple and transparent"

Comentarios: It's a bit of a change of approach, coming from more classical email services, but I'm finding myself drawn more and more to this app, and it has effectively supplanted my use of all other mail clients. I find the message-centred (i.e. like a chat thread) approach enlightening and very efficient. The learning curve has been very shallow (i.e. I've learned a lot / feel comfortable using Spike in a short time) and I'm really enjoying using the App!

Puntos a favor: + The ease of use - everything is in one place, and it's easy to concentrate on the information in the messages, rather than filtering through quoted text or long emails that duplicate something already on my computer.
+ The modern approach - as much as business is still formal, and we value salutations and signatures, they distract from the message we are sending, and email is being supplanted by chats/blogs/... And Spike embraces this trend without losing the formality (it's just hidden)
+ The semi-automatic email account setup - Spike recognised (in most cases) what kind of email account I had (Gmail, or Exchange, or IMAP) and pre-filled parts of the server data (or eliminated me having to enter it at all) which made setting up accounts a breeze.
+ The incredibly fast customer service - The CS team is really fast (and personable, and friendly and helpful) when I have an issue. And I feel super well-taken-care-of. Not a given in today's fast moving automated world.

Contras: There are still a few growing pains, and some features are not fully implemented yet. Some things that aren't working perfectly are the calendar integration, .ics files/invitations, and sometimes Spike won't recognise the email/name I'm typing in to give me reasonable proposals....
But these are minor details in the great scheme of things, and given the age of the app, there are truly very few bugs or glitches!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29-09-2020
Patrick S.
Researcher
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-03-2018

"Not for everyone, it wasn't for me"

Puntos a favor: It's a really cool idea, and it's implemented exactly as promised. It can be fun and lower-stress to reply to work emails like they're an iMessage on your phone.

Contras: A lot of my work emails don't lend themselves particularly well to a response akin to how you'd reply to a text message. Reading emails with HTML images wasn't good either.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-03-2018
Adam C.
Owner
Servicios financieros
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01-05-2018

"Hop cuts out all the clutter while allowing you to see all all the conversations in a clean view."

Comentarios: Hop allows for clearer communication and saving time spent on email. Allows for better context with a previous contact as well. I have saved a lot of hours on email, and a better experience then browser based email, or any other app.

Puntos a favor: Hop helps reduce the amount of time spent on email. Hop works faster then any email client, and I have tried every one that I could find! The Priority Inbox vs Other inbox saves a lot of time sorting what is important and not important. If others are using Hop as well, it creates a realtime chat between each other. It also allows for encrypted messages between users, which is great when sending sensitive information.

Contras: Not much, would like a few other small features like Auto Snoozing, and location based reminders. But really, they have the best email client, and now that desktop will be available, it will be the best solution on your smartphone, tablet, and desktop.

Respuesta de proveedores

por Chatflow el 04-11-2018

Hey Adam,

Thanks for your awesome feedback! We are super passionate about we do and love creating more amazing features for you.
We're happy to let you know that the desktop app is now available and you can get it at www.spikenow.com

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 01-05-2018
Isabella H.
Project Analyst
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-11-2020

"Unify different ways of interaction for a strong telecommunication tool."

Comentarios: We use this software to unify common emails, with advanced messaging that integrates better additional functionalities for an improvement in productivity that is frequently carried out, especially when we address communication issues, in order to acquire a sophisticated context, for each one of the conversations that are usually established internally in the company, above all to reduce the clutter of data and messages that are made daily, in order to offer a much faster and more solid service.

Puntos a favor: This software unifies all the inboxes that a company can have, in a single interface, to achieve a more prudent concentration by needing to manage all its calls, text messages, emails, calendars and among many other qualities that can be attended from this system for a speed of response, especially when the support services are established by email or telephone means, being one of the systems that I like the most, since we can perform many operations at the same time thanks to Spike.

Contras: It would be quite useful if this system will integrate a better appearance in its internal interface, because it is somewhat old, and it would be convenient for improvements, for a modern appearance in its entirety, in order to acquire a dynamic and incredible appearance once we want to use This software, for our needs, relevant, mentioning that an update so that its functionalities can be faster, is not a bad idea to implement, since it is somewhat slow in these collaborative processes.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-11-2020