¿Qué es mHelpDesk?

mHelpDesk es una solución de software poderosa y fácil de usar para tu negocio de servicios externos, ya que automatiza todo, desde el primer contacto con el cliente hasta la recepción del pago. Los clientes obtienen herramientas online y para dispositivos móviles que no tienen parangón en rendimiento, fiabilidad y funcionalidad. Esta solución reúne las mejores herramientas en un paquete sumamente fácil de usar y asequible que no requiere una gran inversión inicial. Además, te ofrece expertos internos en los productos para que puedas comenzar a trabajar de inmediato.

¿Quién usa mHelpDesk?

mHelpDesk es perfecto para empresas pequeñas y medianas, tanto establecidas como en crecimiento, que necesitan una mejor organización, acceso móvil y procesos de facturación y programación más eficientes.

¿Dónde se puede implementar mHelpDesk?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • mHelpDesk
  • Fundada en 2009

Asistencia de mHelpDesk

  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • mHelpDesk
  • Fundada en 2009

Asistencia de mHelpDesk

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Prueba gratis

Funciones de mHelpDesk

  • Acceso móvil
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Aplicación móvil
  • Arrastrar y soltar
  • Auditoría de inventario
  • Automatización de procesos empresariales
  • Añadir y editar fotografías
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Base de datos de costes
  • Base de datos de empleados
  • Biblioteca de comentarios
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Captura de firma a través de dispositivos móviles
  • Catálogo de servicios
  • Citas recurrentes
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control de inventario
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Costes de trabajo
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Datos en tiempo real
  • Enrutamiento
  • Estimaciones
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • GPS
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de admisiones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flota
  • Gestión de formularios
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de precios
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de versiones
  • Gestión del mantenimiento
  • Gestión financiera
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Historial de cliente
  • Historial de servicios
  • Importación y exportación de datos
  • Incidencias de reparación
  • Informes personalizables
  • Inspecciones residenciales
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Integración de QuickBooks
  • Mantenimiento preventivo
  • Modelos
  • Modelos personalizables
  • Optimización de inventario
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Para comerciales o contratistas de la industria eléctrica
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos automatizados
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de trabajos
  • Programación del mantenimiento
  • Recordatorios
  • Registro automático de tiempos
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sincronización de calendario
  • Síntesis de informe
  • Varias ubicaciones
  • Visualización de datos

Alternativas a mHelpDesk

Software creado para profesionales de mantenimiento con centralización de tickets y gestión de clientes, facturación, programación de equipos y más.
Pon la atención al cliente en el corazón de tu empresa. Los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Descubre más sobre Zoho Desk
Haz que tu pequeña empresa parezca más grande. Jobber ayuda a las empresas de servicios a domicilio a presupuestar, programar, facturar y cobrar más rápido.
Con la confianza de más de 100 000 contratistas, ServiceTitan es un software ampliamente utilizado para empresas de servicios y reemplazos residenciales.
Administra fácilmente todas las actividades de tu mesa de ayuda con una solución informática de eficacia comprobada. Encontrarás todos los elementos esenciales que necesita en un solo panel.
ConnectWise Control brinda la capacidad de ver y controlar dispositivos desde cualquier lugar donde haya una conexión a internet.
El software de gestión de flotas de Verizon Connect es adecuado para pequeñas y medianas empresas con flotas de 5 o más vehículos.
Una solución de software de mantenimiento fácil de usar y móvil que te permite administrar fácilmente activos, MP, WOS (órdenes de trabajo, por sus siglas en inglés) y mucho más.
La gestión de atención al cliente de ServiceNow está diseñada para una economía de servicios digitalmente conectada.
Based in Singapore, we offer an IoT and cloud-based solutions in a single platform for an easy implementation and management experience
simPRO es una potente solución de software de gestión de servicios externos que ayuda a los contratistas de oficios a optimizar las operaciones para aumentar las ganancias.
La forma sin papel de planificar, gestionar, programar y hacer un seguimiento de tu fuerza de trabajo móvil.
Creates custom-built field service management, work order management and scheduling systems for field service businesses.

Opinones de mHelpDesk

Evaluación media

En general
4,3
Facilidad de uso
4,3
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,0
Relación calidad-precio
3,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
58%
4
25%
3
8%
2
3%
1
6%
Mark
Mark
CEO en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

5,0 hace 5 años

Comentarios: We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Puntos a favor:

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Contras:

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

Respuesta de mHelpDesk

hace 5 años

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

Darell
Owner en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Puntos a favor:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Contras:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant en Malasia
Usuario de Linkedin verificado
Petróleo y energía, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great helpdesk application

5,0 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Contras:

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Ken
Owner en EE. UU.
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

mHelpDesk/HomeAdvisor

2,0 hace 3 años

Comentarios: The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Puntos a favor:

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough. 2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider. 3. The support team is pretty responsive and helpful when available. 4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Contras:

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances. 2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us. 3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus. 4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account. 5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Respuesta de mHelpDesk

hace 3 años

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

Ryan
IT en Emiratos Árabes Unidos
Telecomunicaciones, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

With mHelpDesk, My Workflow is Always Save.

5,0 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: I have well satisfactory experience using mHelpDesk software.

Puntos a favor:

I like the offline version which always keeps my work saved and secure.

Contras:

This software has not given me any issues so far.