SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

¿Quién usa SuperSaaS Online Appointment Scheduling System?

SuperSaaS funciona mejor para pequeñas y medianas empresas e individuos, incluidos (entre otros) eventos, acondicionamiento físico, educación, salón de belleza, cuidado de mascotas, terapeutas, contratación, excursiones, salones de belleza, clases de yoga, etc.

¿Qué es SuperSaaS Online Appointment Scheduling System?

Programación personalizada y asequible con integraciones personalizadas, procesamiento de pagos, listas de espera, diseños personalizados y mucho más.

Información sobre SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

SuperSaaS

http://www.supersaas.com

Fundada en 2006

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Resumen de precios de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System está disponible a partir de US$8,00/mes.


Precio inicial

US$8,00/mes

Detalles de precios

Versión gratuita de por vida para uso no comercial. Pagas solo por lo que usas y accedes a todas las funciones desde €6/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

SuperSaaS Online Appointment Scheduling System: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)

Formación

  • Documentación
  • Vídeos

Funciones de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

  • API
  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas de móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Arrastrar y soltar
  • Base de datos de clientes
  • Campos personalizables
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de marca personalizable
  • Datos en tiempo real
  • Formularios personalizables
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de empleados
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de reservas
  • Historial de cliente
  • Indicador de disponibilidad
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Notificaciones en tiempo real
  • Pagos electrónicos
  • Panel de actividades
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de cursos
  • Programación de eventos
  • Programación de grupos
  • Programación de recursos
  • Programación de tareas
  • Recordatorios
  • Reserva de habitaciones
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de la asistencia
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Herramientas de planificación

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  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Asistencia al cliente
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Facturación
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de canales
  • Gestión de citas
  • Gestión de descuentos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de facturas
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reservas
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tasas
  • Gestión del precio y de márgenes
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  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de páginas web
  • Integración de redes sociales
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
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  • Panel de actividades
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  • Procesamiento de pagos
  • Procesamiento de tarjetas de crédito
  • Programación de eventos
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  • Reserva de actividades
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  • Reserva de terceros
  • Reserva en línea
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  • Sincronización de calendario
  • Sistema de calendarios o recordatorios
  • Valoraciones y reseñas
  • Varias ubicaciones
  • Varios idiomas

Lista completa de Sistemas de reservas

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  • Base de datos de clientes
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  • Facturación
  • Formularios personalizables
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  • Programación de eventos
  • Programación de tareas
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  • Recordatorios
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias cuentas de usuario
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para centros de masaje

Alternativas a SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

Más alternativas a SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

Reseñas de SuperSaaS Online Appointment Scheduling System

Todas las opiniones

Calificación general

4,6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,4
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,4
Relación calidad-precio 4,7

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Andre Y.
President
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21-05-2019

"Reliable, Fast, Easy to Update"

Comentarios: We use this to facilitate over 50 group classes per week with hundreds of bookings per week. For the most part, this entire process in our business is automated, giving us clients a lot of self service control over their bookings without much labour cost for our business.

Puntos a favor: It's flexible for building out our group class schedules, meeting a variety of our needs. It's flexibility is what makes it so valuable.

Contras: The UI needs an update, there are small UI issues here and there that cause confusion with our end users (clients booking us). The biggest example is, the End Time of appointments are often visually stronger than the Start Time, and we've had a certain % of people come to appointments at the End Time because of it.

Respuesta de proveedores

por SuperSaaS el 22-05-2019

Hi Andre,

Thank you for taking out the time to share your kind review and feedback. We're glad you're having a great SuperSaaS experience.

In order to avoid the confusion with the start time and end time, you can easily customize your email reminders to clearly state the start time. Here's a helpful blog post you can read to set it up: https://blog.supersaas.com/personalizing_your_emails_with_3_useful_hacks

Please feel free to reach out to our customer support team in case of any questions and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Customer Support Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21-05-2019
Zindzi J.
Center Coordinator
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03-03-2020

"Outstanding Customer Service, Versatile Interface"

Comentarios: It has been quite a learning experience as I am not very tech savvy. However, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] (specifically) has been a lifesaver and very patient with helping me create the schedule our wellness center needs most.

Puntos a favor: I love the variety offered with SuperSaas. It suits a wide array of needs for businesses and professionals.

Contras: Finding the instructions to do more nuanced customizations isn't as intuitive as I'd like, so I end up using customer service for help finding the correct links. Also, videos are WAY more helpful for me than reading the text.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 03-03-2020
Svetla M.
Project Manager
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04-03-2021

"Great online scheduling tool, simple yet having all key functionalities and integrations you need"

Comentarios: A scheduling tool that is very easy to onboard and integrate with your site and with other existing tools. Easy for admins, easy for end users, has all the basic tools one may need and for extra tools you can count on the integration options. Pricing is low, all in all a great choice and particularly for small businesses with low budget who still wish to offer their users the convenience of online scheduling and booking management.

Puntos a favor: Easy to use, easy to customize tool for online scheduling. No matter what your area of service is, you can still tune supersaas for your needs. There are levels of users, options for email and sms reminders, plugin for integration with wordpress, easy calendar management options. In addition, the tool integrates with many other tools via Zapier which makes it very easy to connect with existing CRMs and other tools

Contras: The admin interface is a bit rough..might be made to look a bit more professional :) But on the other hand, thus it looks extremely simple, so that might be on purpose

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 04-03-2021
David G.
Developer / reseller
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08-07-2017

"BEST feature set... WORST frontend for customers"

Comentarios: As I reseller, the main benefit was the unique white label programme, which would allow me to offer the impressive set of features to my large client base.

Puntos a favor: The feature set is just second to none. I cannot think about more than 2 or 3 scheduling features (out of hundreds) possibly missing on SuperSaaS. Price is very reasonable, support is fast and, if you are a developer or reseller (as myself), they offer a very good partnership programme, including a unique white label system.

Contras: All that power is useless if arranging an appointment is a slow, difficult and finally frustrating experience for the user. The oh-so-2000s interface is the typical mess made by programmers, reviewed by programmers and (only) enjoyed by programmers, when current, regular customers demand speed and SIMPLICITY above all. Couldn't SuperSaaS hire an interface designer too, for goodness sake? If you have implemented any recently developed SaaS scheduling solution (say SimpleBook.me, for example), SuperSaaS usability is just light years behind. The responsive mobile interface (the only one most customers will ever use) is even worse. Just try a regular, basic operation as adjusting the hour of your appointment on an Android device. Customers have to TYPE the hour... but only when the unusable and redundant minicalendar for the date does not obstruct the hour field... Or try figuring out the mess out of the availability calendar. Too crazy for you? Do you prefer to switch to desktop view? Well don't click on the link, as the desktop interface it's completely unusable on mobile devices, and there's no way to switch back to mobile view unless you delete the cookies. No doubt why several clients have dismissed by SuperSaas-based prototype scheduling platform. The backend interface suffers from similar problems, but at least only admins can see them.
I hope SuperSaas revamps the interface in the near future. I would be their main advocate then!

Respuesta de proveedores

por SuperSaaS el 08-07-2017

SuperSaaS offer a plethora of options to tweak the end-user interface. Depending on the settings, end-users can make an appointment with a single click. But it is indeed possible to configure the system to ask them to manually type the time, and click through multiple forms. Whether that's a good idea is entirely in the hands of the person setting it up.

We are continually improving the system and we are also working on an updated interface that aims to address the concerns. However, the outdated look can partly be blamed on the fact that SuperSaaS will work on every browser, even very old ones. You don't want to lose business because your customer does not have the latest model phone and your shiny modern widget fails to load on his old device.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 08-07-2017
Dave Z.
Owner
Música, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24-10-2018

"The best of the best"

Comentarios: It's been great! No hiccups. Solid and reliable. I have never had problems with it not working. I currently just give all my clients the link to my scheduler and everything else (including a contract) is all automated.

Puntos a favor: I demoed dozens of scheduling apps before finally going with Supersaas. There seemed to be a lot of apps that seemed great on the surface, but once I got deeper, there would be important features missing. Supersaas was the only one that gave me the flexibility I needed and at a surprisingly affordable cost. I have now used it reliably for over 5 years and it has been great.

Contras: I wish the user interface for mobile gave clients a week's view. Along with the other many options it gives clients. However, the large majority of my clients are just fine with how it is. It would be nice to have a few more options for superusers.

Respuesta de proveedores

por SuperSaaS el 28-11-2018

Hi Dave,

Thank you for taking out the time to share your review and kind feedback. We're glad to hear that you're having a great SuperSaaS experience.

Please feel free to reach out to us if you have any questions or issues and we will be happy to help you.

Kind Regards

Sneha Mittal

Marketing and Customer Service Manager

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24-10-2018