AWeber Email Marketing

¿Quién usa AWeber Email Marketing?

Pequeñas empresas, emprendedores, organizaciones sin fines de lucro, bloggers, podcasters y otros creadores de contenido en línea de todo el mundo.

¿Qué es AWeber Email Marketing?

Más de 100 000 emprendedores, pequeñas empresas y organizaciones sin ánimo de lucro confían en la suite de herramientas de automatización y marketing por correo electrónico de AWeber. Convierte a los clientes pasivos en clientes leales con boletines de correo electrónico sensibles al móvil, campañas de correo electrónico atractivas, segmentación y gestión de suscriptores, formularios de inscripción de suscriptores, entre otros. Aprovecha la galardonada asistencia al cliente en horario ininterrumpido, más de 450 integraciones y aplicaciones móviles gratuitas para aumentar y administrar tus listas de correo electrónico.

Información sobre AWeber Email Marketing

AWeber

https://www.aweber.com

Fundada en 1998

Vídeo de AWeber Email Marketing
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Resumen de precios de AWeber Email Marketing

AWeber Email Marketing no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de AWeber Email Marketing está disponible a partir de US$19,00/month.


Precio inicial

US$19,00/month

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

AWeber Email Marketing: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de AWeber Email Marketing

  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones

Lista completa de Herramientas de administración de leads

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Cualificación de leads
  • Distribución de clientes potenciales
  • Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Extracción de datos
  • Formularios online
  • Generación de clientes potenciales
  • Notificaciones de clientes potenciales
  • Panel de comunicaciones

Lista completa de Herramientas de captación de leads

  • Autorrespondedores
  • Biblioteca de imágenes
  • Campañas de goteo
  • Conformidad CAN SPAM
  • Contenido dinámico
  • Correo electrónico activado por evento
  • Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Editor de correo electrónico WYSIWYG
  • Encuestas de cliente
  • Gestión de listas
  • Gestión de modelos
  • Gestión de suscriptores
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web

Lista completa de Herramientas de email marketing

Alternativas a AWeber Email Marketing

Más alternativas a AWeber Email Marketing

Reseñas de AWeber Email Marketing

Todas las opiniones

Calificación general

4,3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,1
Atención al cliente 4,4
Funcionalidades 4,2
Relación calidad-precio 4

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Jorge S.
Digital Marketing Specialist
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21-10-2020

"One of the best"

Comentarios: I have had a great experience with AWeber and I can say it helped me alot basically when I was at the beginning on the digital marketing industry.

Puntos a favor: Since I work with clients in order to achieve some Digital Marketing results AWeber has been some of the tools I have used the most. I like that it has some pretty form designs and that it has integration with a lot of themes and plugins for optin forms. I also like that AWeber has ease of use.

Contras: I use to regret about AWeber for its lack of automation features, but since this is not a limitation any more, I think AWeber is a great email & automation marketing tool.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21-10-2020
Suzanne S.
Writer
Redacción y edición, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-10-2020

"Old faithful"

Comentarios: It's been both a positive and negative experience. I'm still not sure I will stay with them longterm.

Puntos a favor: Aweber has stood the test of time. It is easy to get set up and get going. I like that it is stable, and it is always encouraging to me when I see that very successful people whose emails I let into my inbox are using Aweber. Their customer service was very helpful to me when I was getting my account set up and had questions on a few things.

Contras: I do not care for their boring confirmation messages, and the fact that if I want something that is different, I have to get approval from them before I can use it. I also saw a huge flaw when I participated in a promotional event with several others who also use Aweber. Apparently, when somone signs up for several email lists that are all hosted on Aweber, in a short space of time, Aweber sees that behavior as "spammy" and automatically unsubscribes that person from all the lists he/she subscribed to. Their argument is that it protects Aweber customers and it protects their system overall. The problem is that it is unsubscribing people who actually want to receive these emails and if you are delivering a product by email, or even giiving information by email on how the new subscriber can receive that product, then the subscriber will never get that email. When I contacted Aweber about this twice, the support staff was very blasé about this. One support staff member was good enough to remove the block and resubscribe the persons who had been removed so they subscriber could get the emails. Another refused to do so, and said that the subscriber would have to contact them to remove the block. How many people are actually going to take this extra step to receive emails???

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 07-10-2020
Ben T.
Founder
Servicios de información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25-09-2020

"From Hero to Zero"

Comentarios: It's a shame Aweber fell from our grace so monumentally. I'd been a loyal customer for several years, but when things went wrong they did so so disastrously and caused real damage to our business. When you're emailing thousands of people, technical glitches are not OK, especially if they can't be explained. Ironically, it's only been moving to another provider that has really served to highlight how dated Aweber is.

Puntos a favor: AWeber was my first email marketing system and I was happy with it for several years. It's fairly easy to use despite having a rather clunky and old-fashioned interface. Email deliverability is reasonably good and the support team responds quickly. It's also staffed with people and not bots.

Contras: Sadly, Aweber completely destroyed an email campaign and lost me money. I had set up a sequence of emails and twice been on to support so they could confirm it was done correctly. When the time came, the emails went out in the wrong order, annoying customers I'd spent years building up and making our company look very unprofessional. Despite personal phone calls and apologies, Aweber seemed to lose interest and have yet to explain what happened.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25-09-2020
Fabian D.
digital marketer
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14-10-2019

"The Aweber Review"

Comentarios: Great autoresponder for digital marketing/ affiliate marketing professionals. Your potential to grow and maintain active lists is entirely up to your competencies.

Puntos a favor: Aweber provides great email templates with superb integration with other top tier programs. It even offers email marketing training and split testing functionality.

Contras: The only con I can think of is that the price increases dramatically as your list size increases. However it still remains very competitive with other autorepsonders.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14-10-2019
Djordje M.
Senior Adviser
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29-03-2020

"Top email marketing tool"

Comentarios: From the start, everything was clear for me, and I got into the software almost immediately. Every further step I have made was smooth, and what I expected. It saves a lot of time and makes sure that your emails will be delivered. Also, you get great analytics, which helps you plan for your next steps.

Puntos a favor: This software has everything that I could imagine I will need for my email campaigns. Also, there handling of potential spam mail is excellent. When you do the campaign using this software, likely, you would not have problems with your emails being characterized as spam.

Contras: To be affordable, you need to have a large number of subscribers and mail campaigns. It is not for small users or companies that have sporadic email campaigns.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29-03-2020